خبرگزاری کار ایران

دریادار خانزادی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

ظرفیت‌های گسترده جنگ نوین در ارتش وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۲۸۷

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار گسترده‌ای در قالب جنگ نوین در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حسین خانزادی صبح امروز جمعه (٢٩ فروردین) در حاشیه رژه خدمت ارتش در جمع خبرنگاران گفت: برخلاف سال‌های گذشته که تجهیزات نظامی نیرو‌های چهارگانه ارتش در روز ۲۹ فروردین به نمایش گذاشته می‌شد و مایه دلگرمی و آرامش خاطر ملت شریف ایران بود، امسال تجهیزات و توانمندی‌های پدافند زیستی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رژه روز خدمت به نمایش درآمد.

او با بیان اینکه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیار گسترده‌ای در قالب جنگ نوین در ارتش جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، گفت: نیرو‌های متخصص و آموزش‌دیده جنگ نوین ارتش، به نوعی خبره‌ترین و کارآمدترین نیرو‌های موجود در کشور‌در زمینه پدافند زیستی هستند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان با بیان اینکه امروزه هر کشوری ظرفیت‌های خود را برای مقابله با ویروس کرونا به کار گیری کرده است، گفت: قطعاً اولویت اصلی و اول ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پدافند زیستی از محدوده خاک کشورمان است و حاضریم تجارب خود را در این زمینه در اختیار دریگر کشورها نیز قرار بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز