خبرگزاری کار ایران

امیر سرلشکر موسوی:

ارتش می‌تواند در هر دو عرصه «عرصه اشداء علی الکفار و رحماء بینهم» سربلند باشد

asdasd
کد خبر : ۹۰۰۲۴۷

فرمانده کل ارتش با تاکید بر این‌که ارتش می تواند در هر دو عرصه «اشداء علی الکفار» و «رحماء بینهم» ایفای نقش کند و سربلند باشد، گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان سدی آهنین و در کنار مردم برادری دلسوز و خدمتگزار خواهند بود.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در مراسم رژه خدمت با عنوان " مدافعان وطن، یاوران سلامت"، ضمن تبریک روز ارتش و تشکر از پیام محبت آمیز رئیس جمهور و حضور وزیر دفاع در این مراسم  گفت: خداوند بزرگ را شاکریم و سپاسگزاریم، به خاطر سربازی انقلاب اسلامی، نظام جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران و  به خاطر این که تحت فرماندهی ولی‌فقیه قرار داریم و به خاطر اینکه پیشمرگ این ملت شایسته و قدرشناس هستیم.

وی افزود: از بزرگواری ملت ایران هر چی بگوییم کم گفته ایم و تنها به یک جمله بسنده می‌کنم و آن این است که «امروز هیچ ارتشی در جهان به این اندازه مورد لطف و محبت و حمایت مردم نیست».

 امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: ما چیزی برای تشکر از مردم نداریم، جز آنکه در چنین شرایطی در کنارشان باشیم و در نهایت برای دفاع از آنها جان ناقابل خود را تقدیم  آرمان‌های این مکتب بکنیم.

 وی اظهار داشت: ارتش شکرگزار خداوند بزرگ است که تحت فرماندهی مقام معظم رهبری به چنین توانی رسیده که می تواند در هر دو عرصه "اشداء علی الکفار" و "رحماء بینهم" ایفای نقش کند و سربلند باشد.

 امیر سرلشکر موسوی با اشاره به پاسداری ارتش از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی همزمان با مردمیاری و خدمات رسانی در مقابله با کرونا تصریح کرد: در همین لحظه که من در خدمت شما هستم، رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمین، هوا و دریا، دست در دست برادرانمان در سپاه پاسداران و نیروی انتظامی با پشتیبانی وزارت دفاع مشغول حراست از حدود و ثغور این کشور عزیز هستندو  همزمان در ۳۴ شهر رژه سلامت و مردم یاری و در ۴۹ شهر در ادامه رزمایش دفاع بیولوژیک، خدمات پزشکی و کمک مومنان انجام می دهند. این توانایی است که به خواست خداوند در سایه جمهوری اسلامی ایران و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری ایجاد شده است.

 وی با بیان این‌که این نقش آفرینی هم جای شکر دارد و هم جای تشکر از همه همرزمان عزیزم در همه عرصه ها،گفت: با ادای احترام و قدردانی و تشکر از وزارت بهداشت و درمان و همه کادر پزشکی و درمانی کشور، امسال ما در این مراسم باید به صورت ویژه یاد و تشکر کنیم از بیش از ۱۱ هزار نفر کادر بهداشت و درمان ارتش که درخط مقدم مبارزه با کرونا در کنار بهداشت و درمان کشور قرار گرفتند و جوهر و توانایی خود را به خوبی نشان دادند، همچنین باید تشکر و قدردانی کنیم از خانواده های صبور و موقعیت شناسی که در اقصی نقاط کشور پای کار آمدند و با دوخت لباس مخصوص و ماسک و سایر خدمات، برادران و خواهران خود را در این ماموریت حمایت و پشتیبانی کردند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: از همه همرزمان عزیزم که در لبیک به ندای مقام معظم رهبری در جهاد کمک مومنانه به میدان آمدند، مخصوصا آنهایی که با وجود سختی معیشت بخشی از حقوق خود را به این امر اختصاص دادند تشکر می کنم و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و فعالان رسانه‌ای که در این چند ماه خوب به میدان آمدند و فعالیت‌ها را هم در حد امکان منعکس کردند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

امیر سرلشکر موسوی تصریح کرد: به محضر فرماندهی محترم معظم کل قوا اعلام آمادگی می‌کنیم و به پیشگاه ملت ایران بزرگ ایران اطمینان می دهیم، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان سدی آهنین و در کنار مردم برادری دلسوز و خدمتگزار خواهند بود.

وی در پایان گفت: امکان خدمت به این ملت و پیشمرگی مردم را نعمت خداوند بزرگ می‌دانیم و برای این نعمت شکر می گذاریم به روح بلند شهدای والامقام ادای احترام می‌کنیم و برای جانبازان آرزوی سلامتی و اجر داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز