خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فرمانده ناجا به سرلشگر موسوی به مناسبت روز ارتش

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۹۴۷

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی روز ارتش را به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در پیامی روز ارتش را به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در این پیام خطاب به امیر سرلشکر موسوی آمده است:

بیست و نهم فروردین ماه، روز ارتش و روز بزرگداشت ایثارگری ها و دلاورمردی های رزمندگان سلحشوری است که با دفاع از حریم ولایت و صیانت از استقلال و تمامیت ارضی میهن عزیز اسلامی در طول سال های پرافتخار دفاع مقدس بر بلندای رفیع عزت و سرافرازی ایستادند.

امروز نیز بحمدالله ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه تجربیات گرانقدر و غرورآفرین دوران دفاع مقدس و با بهره گیری از توان فرماندهان لایق و متعهد و نیروهای شجاع و کارآزموده خود، به حصن و حصین واقعی انقلاب تبدیل گشته و در سایه توکل و استعانت از ایزد سبحان، تحت امر فرماندهی معظم کل قوا "مدظله العالی" آماده است تا در مقابل هر نوع تهدیدی ایستادگی نموده و از عزت و کیان کشور عزیز و اسلامیمان دفاع کند.

اینجانب به این وسیله تبریک و تهانی خود و تمامی کارکنان این نیرو را خدمت جنابعالی، فرماندهان دلیر نیروهای زمینی، پدافند، هوایی، دریایی و قرارگاه پدافند هوایی ارتش و آحاد کارکنان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تقدیم داشته و از خداوند منان توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحت رهبری حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای "مدظله العالی" مسئلت می نمایم.

با پیام تاریخی و حیات بخش امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ ارتش تولدی نو یافت و ۲۹فروردین ماه در تاریخ ایران به نام روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز