خبرگزاری کار ایران

فرماندار آستارا:

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شجره طیبه و کار در آن نوعی عبادت است

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۸۱۱

فرماندار شهرستان مرزی بندر آستارا در دیدار با رئیس و پرسنل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان به مناسبت افتتاح حساب ۱۰۰ توسط امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ اظهار داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باتوجه به اقدامات ۴۱ ساله خود در سطح کشور و مناطق محروم شجره طیبه و کار در آن نوعی عبادت است.

به گزارش ایلنا، حسن رستم زاد ادامه داد: در طول ۴۱ سال این بنیاد خدمات شایان توجهی را در روستاها و مناطق محروم و حتی شهرها ارائه کرده است و این نتیجه بینش عمیق حضرت امام(ره) در خصوص سازندگی کشور بود که اکنون ثمره آن را میبینیم و شاهد اقدامات گسترده آن در زمان وقوع بحران ها و ترمیم و بازسازی خرابی های بوجود آمده بعد از بلایای طبیعی هستیم.

وی افزود: کشورمان جزو ۱۰ کشور اول از لحاظ میزان رخ داد بلایای طبیعی در جهان است و در این راستا، پس از وقوع سیل و زلزله در برخی استان های کشور در چند سال اخیر، شاهد اقدامات و بازسازی های گسترده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این مناطق بودیم و این بنیاد پیشرو در کمک رسانی در مواقع حساس بوده است.

رستم زاد اضافه کرد: برنامه ها و اقدامات موفق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در طول ۴۱ سال خدمت صادقانه به مردم شریف ایران نشات گرفته از اعتماد متقابل مردم و مدیران این بنیاد به یکدیگراست.

وی در ادامه افزود: بنیادی بودن یعنی روحیه جهادی داشتن و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال جهش تولید نام گرفته نیازمند روحیه جهادی و جدیت در تمامی دستگاه ها ومدیران جهت تحقق این شعار که در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیشرفت های اقتصادی و بی اثر کردن تحریم هاست با برنامه مدون پیش برویم.

فرماندار ادامه داد: دهه گرامیداشت تشکیل بنیاد مسکن(۲۱ الی ۳۱ فروردین) نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که لازم است به سبب تولد آن خداوند بزرگ را شاکر باشیم و حال که امور انجام شده مورد وثوق و تایید رهبر فرزانه انقلاب نیز می باشد انجام برنامه های ترسیم شده برای مردم لذت بخش و توام با توفیق است.

فرماندار آستارا در پایان اظهار امیدواری نمود؛ در سال جهش تولید بتوانیم بامشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان همانند گذشته شاهد ادامه روند آبادانی و ترقی در سطح شهرستان مرزی بندر آستارا باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز