خبرگزاری کار ایران

روحانی در گفت‌وگوی تلفنی با وزیر کشور:

تمهیدات لازم برای از سرگیری فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در تهران از هفته آینده اتخاذ شود

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۶۱۷

رئیس جمهور با اشاره به از سرگیری فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در تهران از ۳۰ فروردین ماه به وزیر کشور دستور داد همه تمهیدات لازم برای این منظور اتخاذ و اقدامات لازم در زمینه رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در حمل و نقل عمومی شهری انجام گیرد تا با از سرگیری کسب و کارهای کم ریسک خدشه ای به سلامت مردم وارد نشود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در گفت و گوی تلفنی با وزیر کشور، با دریافت گزارش ارزیابی از روند اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و آغاز فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در استان های کشور، بر ضرورت هماهنگی کامل بین استان ها در اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی کرونا و دستورالعمل های صادره توسط استانداران تاکید کرد.

روحانی همچنین در این گفت و گوی تلفنی به وزیرکشور دستور داد افزایش و تقویت توان ناوگان حمل و نقل  شهری براساس مصوبه جلسه روز یکشنبه ستاد ملی کرونا را پیگیری کرده و تهمیدات لازم برای تسهیل در رفت و آمد مردم و استفاده از حمل و نقل عمومی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اندیشیده شود.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طرح فاصله گذاری هوشمند و از سرگیری فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در تهران از هفته آینده اجرا خواهد شد، هماهنگی های لازم بین دستگاه های ذیربط انجام  و نظارت کامل بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی اصناف و کسبه به صورت دقیق صورت گیرد و مردم هم  در اجرای پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری فیزیکی با کسبه همکاری و همراهی نمایند.

روحانی با بیان اینکه اطلاع رسانی بهنگام و اقناع سازی مردم برای همراهی با توصیه های بهداشتی و ضرورت درخانه ماندن و پرهیز از ترددهای غیرضروری تاثیر بالایی در مهار سریع ویروس کرونا دارد، افزود: کمیته امنیتی – اجتماعی ستاد ملی کرونا وظیفه خطیری در تحقق این هدف برعهده دارد.

"عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور نیز در این گفت و گوی تلفنی گزارش کاملی از روند اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و ازسرگیری فعالیت کسب و کارهای کم ریسک در استان های مختلف و همچنین وضعیت تردد در شهرها با رعایت پروتکل های بهداشتی  به رئیس جمهور ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز