خبرگزاری کار ایران

سردار یزدی خبر داد؛

حضور بسیج ۲۳ وزارتخانه و نهاد عمومی در رزمایش پدافند زیستی

asdasd
کد خبر : ۸۹۸۰۸۳

فرمانده سپاه تهران بزرگ گفت: بسیج ۲۳ وزارتخانه و نهاد همزمان با آغاز به کار دستگاه‌های دولتی پس از محدودیت‌های اعمال شده بابت بیماری کرونا، در رزمایش پدافند زیستی شرکت کردند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ دوم محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ امروز در حاشیه رزمایش پدافند زیستی بسیج وزارتخانه‌های کشور که در میدان ولی عصر (عج) برگزار شد، اظهار داشت: امروز با توجه به گشایش ادارات و حضور کارکنان دولت در محل کار، بسیج ادارات در تهران اقدام به   رزمایشی کرد که در آن ضد عفونی و رفع آلودگی محیط کار برای کارکنان و ارباب‌رجوع انجام شود.

وی ابراز امیدواری کرد که ارباب‌رجوع نیز طی روز‌های آتی با حوصله و آرامش به دستگاه‌های دولتی مراجعه کنند تا ازدحام نشود و زمینه حفظ فاصله اجتماعی فراهم شود.

فرمانده سپاه تهران ادامه داد: امروز نیرو‌های نمونه بسیج ۲۳ دستگاه دولتی مستقر در تهران در میدان ولی عصر (عج) پایتخت برای حضور در این رزمایش حاضر شدند تا پس از این رزمایش اقدام به ضدعفونی و رفع آلودگی دستگاه‌های مربوطه خود کنند.

یزدی گفت: نیرو‌های سپاه تهران بزرگ از دوم اسفند به بعد، آمادگی خود را در قالب قرارگاه زیستی استان تهران در ارتباط با ارائه آموزش‌های مورد نیاز برای تولید ماسک، مواد ضدعفونی، گندزدایی انجام داد و نقاهتگاه‌های قبل و بعد از بستری در بیمارستان را برای بیماران کرونایی به راه انداخت.

وی خاطرنشان کرد: از اواخر اسفند نیز برای کمک به خانواده‌های نیازمند و محرومی که ممکن بود از قبل مستمند باشند یا کار آنان متوقف شده باشد را آغاز کردیم.

فرمانده سپاه تهران ادامه داد: روز گذشته با بیش از ۲۵ دستگاه و نهاد دولتی و عمومی نیز میثاق‌نامه‌ای امضا کردیم تا در تهران نیز مانند سایر استان‌ها در آستانه ماه مبارک رمضان باری از دوش خانواده‌های نیازمند و آنانی که به دلیل شیوع کرونا شغل و درآمد خود را از دست داده اند، برداریم و شاهد خالی بودن سفره‌ای نباشیم.

در این رزمایش که با حضور خادمان مسجد جمکران برگزار شد، پرچم و حمایل این مسجد را به سردار یزدی تقدیم کردند و نیرو‌های بسیجی حاضر در این مراسم نیز پس از رژه در مقابل مسئولان نظامی و انتظامی، به دستگاه‌های مربوطه خود برای ضدعفونی‌سازی مراجعه کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز