خبرگزاری کار ایران

یوسفیان ملا در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

برگزاری جلسه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس عصر سه‌شنبه/ مردم اطمینان داشته باشند، مجلس و دولت درباره معیشت اقشار کارگری غفلت نکرده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۹۶۸

یک نماینده مجلس گفت: دولت باید هر طرحی که منجر به قطع درآمد روزمره مردم شود را جبران کند.

عزت الله یوسفیان ملا نماینده مردم آمل و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص اقدامات مجلس درباره مساله معیشت کارگران و اقشار آسیب‌پذیر گفت: در تمام بحث‌ها و مذاکراتی که مجلس در نشست‌های اخیر خود اعم از جلسات مجازی و جلسات حضوری داشته است، همواره روی این محور یعنی معیشت کارگران بحث و گفت‌وگو شده است.

وی ادامه داد: وقتی ما به افراد می‌گوییم در خانه بمانند و از خانه خارج نشوند، آن دسته از کارگران که دستفروش یا کارگر ساختمانی هستند و یا مشاغلی دارند که درآمد آن‌ها نیازمند خروج افراد از منزل است چه باید بکنند. مجلس در تلاش است تا درخصوص آن‌ها به تصمیم مناسبی دست پیدا کند.

نماینده آمل در ادامه اظهار داشت: البته اخیرا گفته می‌شود که در حال عبور از این مرحله یعنی مرحله خانه‌نشینی هستیم، اما دولت باید هر برنامه هزینه‌آوری برای مردم و یا طرحی که منجر به قطع درآمد روزمره مردم شود را جبران کند.

وی افزود: اکنون دولت وام‌هایی را برای خانوارها در نظر گرفته است یا وزارت کار برنامه‌هایی برای پرداخت حقوق بیکاری دارد، همگی در راستای همین مساله‌ تامین معیشت اقشار کارگری است، لذا مردم اطمینان داشته باشند که مجلس و دولت غفلت نکرده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در پایان بیان داشت: در همین چند جلسه‌ای که مجلس به زحمت پس از شیوع کرونا تشکیل داد همواره مساله معیشت کارگران یکی از دغدغه‌های مهم نمایندگان در مذاکرات بوده است، البته عصر روز سه‌شنبه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس جلسه‌ای خواهد داشت که در آن جلسه هم در این خصوص بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز