خبرگزاری کار ایران

توسط تعدادی از همسران کارکنان؛

کارگاه تولید ماسک در منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ارتش راه‌اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۹۷۵۷۴

تعدادی از همسران کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی ارتش همگام با سایر ارگان‌های جهادی کشور، با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک، روزانه هزار عدد ماسک تولید می‌کنند.

به گزارش ایلنا،  به منظور اقدام مؤثر در مبارزه با شیوع کرونا، تعدادی از همسران کارکنان منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی همگام با سایر ارگان‌های جهادی کشور، به صورت خودجوش و داوطلبانه کارگاه تولید ماسک راه‌اندازی کرده و روزانه هزار عدد ماسک تولید می‌کنند.
سرهنگ محمدرضا معصومی جانشین فرمانده پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در این باره با بیان اینکه منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی در مقابله با شیوع کرونا پیشگام بوده است، گفت: تولید روزانه هزار لیتر مواد ضدعفونی در منطقه و ارسال آن به سایر مناطق پدافندی کشور گواه بر این مدعاست.
معصومی همچنین از ضدعفونی کردن معابر و محل استقرار سربازان به صورت مستمر خبر داد و این اقدام را نیز گامی مؤثر در مقابله با شیوع کرونا دانست.
 وی استقرار تیم تب‌سنجی و کنترل دقیق وضعیت سلامت کارکنان در بدو ورود به یگان را نیز جزء اقدامات پیشگیرانه قلمداد کرد و گفت: امروز نیز به حول و قوه الهی با تجهیز دو کارگاه یکی در منطقه و دیگری در ایستگاه شهید مجید عسگری هاشم‌آباد و حضور خودجوش همسران کارکنان جهت تولید جهادی ماسک، گام دیگری در این خصوص برداشته تا بتوانیم با کمترین خسارت از بحران شیوع کرونا عبور کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز