خبرگزاری کار ایران

واعظی خبرداد:

تشکر رییس‌جمهور از مجلس به دلیل رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی/دولت با جدیت به دنبال تحقق دولت الکترونیک است

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۳۹۶

رئیس دفتر رئیس جمهوری، گفت: امیدواریم با حضور وزیر جوان جهادکشاورزی، مسیر خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی را در سال جهش تولید ادامه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت، با اشاره به تقدیر رییس جمهور از نمایندگان در خصوص رای اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، گفت: در پایان جلسه هیات دولت که خبر رای اعتماد مجلس به وزیر پیشنهادی جهادکشاورزی به دولت رسید، آقای روحانی به دلیل رای بسیار خوبی که داده شد، با توجه به شرایط سختی که مجلس دارد از هیات رئیسه و نمایندگان محترم مجلس تشکر و قدردانی کردند.

وی ادامه داد: استحضار دارید که جمع شدن این تعداد نماینده از سراسر کشور برای یک امر مهم که دیروز وقت خود را به کرونا اختصاص دادند و امروز یکی از مسائل مهمی که لازم بود بررسی شود را بررسی کردند مورد تقدیر است. همچنین ما امیدواریم  وزیر جوانی که وارد کابینه می‌شود با انرژی‌ که دارد همان راهی را که مهندس حجتی و مهندس کشاورز رفتند ادامه دهند و امیدواریم با مشارکت همه این مسیر خودکفایی در تولیدات را در سال جهش تولید ادامه دهیم.

واعظی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: نکته مهم دیگر بحث دولت الکترونیک است که ما در دولت با جدیت به دنبال آن هستیم و در همین راستا وزارت ارتباطات و دستگاه‌های مختلفی که باید به مردم خدمات ارائه کنند، امکاناتی را ایجاد کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این خصوص آقای جهرمی گزارش خوبی را ارائه کردند مبنی بر افزایش قابل توجه خرید الکترونیک مردم در دوماه گذشته و اینکه در این خصوص اتفافات بزرگی رقم خورده است، همچنین وزارت آموزش و پرورش هم در حوزه آموزش الکترونیک و آنلاین تمهیدات و اقداماتی را اندیشیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز