خبرگزاری کار ایران

در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی مطرح شد؛

مرادی: انتخاب خاوازی مبتنی بر شایسته‌سالاری است

asdasd
کد خبر : ۸۹۶۱۷۴

نماینده مردم بندرعباس گفت: آقای خاوازی ولایت‌مدار،‌ مدیر و ارزشی است. در دلسوزی و تعصب ایشان شک و تردیدی نیست. ایشان توانایی فوق‌العاده دارد. مهارت‌های فنی و علمی دارد، همین ویژگی ایشان را مدیری نمونه کرده است و فارغ از گرایشات سیاسی فعالیت کرده و است و هیچ‌گاه به دنبال منافع نبوده است. رشد ایشان رشد سرطانی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مرادی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت «کاظم خاوازی» برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی، گفت: خداوند می‌فرماید شهادت را باید درست دهید حتی اگر به ضرر خودتان و پدر و مادرتان باشد این کار را انجام دهید. خداوند می‌گوید جانب‌داری شما باید بر اساس حق باشد.
 
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برداران و خواهران عزیز شهادت دهید برای خدا شهادت راست دهید، آقای خاوازی فرد پاک‌دستی است، اگر آقای خاوازی انسانی شایسته نبود در همین جا می‌گفتم که شایسته نیست.
 
وی ادامه داد:  ما دو نوع مدح داریم، مدح راست، مدح دروغ. برداران و خواهران اگر شما باغی را آباد دید و گفتید باغ زیبایی است این مدح پسندیده است و اگر باغ ویرانی را دیدید و گفتید آباد است مدح دروغ است. آقای خاوازی فرد شایسته و پسندیده است .

این عضو مجمع نمایندگان هرمزگان افزود: آقای خاوازی ولایت‌مدار،‌ مدیر و ارزشی است. در دلسوزی و تعصب ایشان شک و تردیدی نیست. ایشان توانایی فوق‌العاده دارد. مهارت‌های فنی و علمی دارد، همین ویژگی ایشان را مدیری نمونه کرده است و فارغ از گرایشات سیاسی فعالیت کرده و است و هیچ‌گاه به دنبال منافع نبوده است. رشد ایشان رشد سرطانی نیست. 

وی تاکید کرد: در مدت مسئولیت ایشان در موسسه آب و خاک شاهد دستاوردهای مثبت بوده‌ایم. آقای خاوازی در جهاد کشاورزی بنیان‌گذار نگاه نوین است و ایشان فردی با تخصص است و به شما اطمینان می‌دهم انتخاب ایشان مبتنی بر شایسته‌سالاری است و ان‌شاالله شاهد تغییراتی در این وزارتخانه جهاد کشاورزی است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز