خبرگزاری کار ایران

سرتیپ حیدری:

نیروی زمینی ارتش ولایت‌مداری را از سیره عملی شهید صیاد به ارث برد

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۹۵۲

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش ولایت مداری و ولایت محوری را از سیره عملی شهید صیاد به ارث برده است .

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در توصیف ابعاد شخصیتی شهید سپهبد صیاد شیرازی گفت : شهید صیاد شیرازی یک نظامی تمام عیار از هر نظر بود و نیروی زمینی ارتش این ولایت مداری و ولایت محوری را از سیره عملی شهید بزرگوار صیاد شیرازی به ارث برده است .

وی با اشاره به سه اصل مهم در نیروی زمینی ارتش افزود :  شعار ولایت محوری، عدالت محوری و شایسته سالاری سه اصل اساسی در تمامی فعالیت های نیروی زمینی ارتش است که با تاسی از ابعاد شخصیتی، به ویژه بعد ایمانی و تقوای شهید صیاد شیرازی ترسیم شده است .

حیدری ادامه داد : شهید صیاد شیرازی الگوی تمامی رزمندگان است و امروز کارکنان ارتش ذوب شدن در ولایت را از شهید سپهبد صیاد شیرازی به یادگار گرفته اند، شهید بزرگوار نمونه اخلاق و رفتار انسانی بود .

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه توصیف ابعاد شخصیتی شهید صیاد باید برای نسل های امروز جامعه بیان شود تصریح کرد : شهید صیاد از ابعاد شخصیتی برجسته ای برخوردار بود، یکی از بارزترین آنها بعد دیانت و تقوا بود، شهید صیاد شیرازی الگو و سمبل خدا ترسی بود و تعهد وی در اقامه نماز اول وقت بود .

حیدری گفت : امروز صیاد های زیادی در سطح ارتش هستند و ان شا الله که توفیق ادامه راه شهدا را داشته باشیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز