خبرگزاری کار ایران

حسین‌زاده در صحن مجلس:

بین دوگانه تست گسترده در کره جنوبی و قرنطینه در چین هیچ‌ کدام را انتخاب نکردیم/ تاریخ ما را قضاوت خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۸۳۴

حسین زاده بیان کرد: دولت باید در دوگانه حفظ جان ملت و عدم آسیب‌پذیری اقتصادی کشور سلامت مردم را دنبال کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالکریم حسین‌زاده به عنوان طراح طرح سه فوریتی تعطیلی یک ماهه کشور  در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی، خطاب به نمایندگان گفت: شما یک ماه است که درون خود گریه می‌کنید و احساس می‌کنید که باید کاری انجام دهید ولی ما امکان و اختیار مداخله در تصمیمات کشور را نداریم. بارها درخواست قرنطینه کردیم در گزارش مرکز پژوهش‌ها هم آمده بود که در قم و گیلان غفلت چند هفته‌ای کردیم.

رئیس فراکسیون حقوق شهروندی ادامه داد: امروز سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد کشورهایی که قرنطینه را جدی نگیرند با موج دوم درگیری و ابتلاء مواجه می‌شوند ما هم از این موضوع مستثنا نیستیم، اما متاسفانه هر وقت موضوع قرنطینه را مطرح می‌کنیم با قرنطینه‌هراسی مواجه می‌شویم چرا نمی‌گوییم که علی‌رغم تحریم و محدودیت‌ها جان ملت را ترجیح می‌دهیم، ما می‌توانیم از ظرفیت‌های اصل ۷۹ قانون اساسی استفاده کنیم.

وی یادآور شد: از مجلس فعلی ۴۰ روز باقی‌مانده و ما برای حفظ جان ملت و حفظ جان پرستاران کاری انجام دهیم. نمی‌شود بابت از دست رفتن پرستاران احساس تاسف کرد و در مقابل کاری انجام نداد. ما بین دوگانه تست گسترده در کره جنوبی و قرنطینه در چین هیچ‌ کدام را انتخاب نکردیم و در مواجهه با این موضوع سردرگم بودیم اما باید تصمیم عاجلی بگیریم تاریخ ما را قضاوت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز