خبرگزاری کار ایران

تلاش معاونت حقوقی قوه قضائیه در راستای تحقق برنامه‌های تحولی در سال جدید

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۰۵۲

معاون حقوقی قوه قضاییه در نخستین جلسه از شورای مدیران معاونت در سال ۹۹ گفت: معاونت حقوقی به سهم خود، در راستای محقق ساختن برنامه‌های تحولی دستگاه قضایی در سال جدید، اهتمام و تلاشی جهادگون و مضاعف پیشه می‌کند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام محمد مصدق در نخستین جلسه شورای مدیران این معاونت ضمن تبریک سال نو به کلیه مدیران، قضات و کارکنان معاونت، اظهار کرد: جای بسی خشنودی است که تلاش‌های مجدانه تمامی همکاران، شامل مدیران، قضات، مستشاران و کارکنان اداری در سال گذشته نتایج ارزنده‌ای برای معاونت رقم زده است و امیدواریم این تلاش و موفقیت‌ها در سال جدید و در بخش‌های مختلف به خصوص در به انجام رساندن لوایح قضایی استمرار یابد.

معاون حقوقی قوه قضاییه ضمن تقدیر از تلاش ایثارگرانه‌ کادر درمان در سراسر کشور، افزود: عزیزان کادر درمان در مبارزه با این بیماری و خدمت به بیماران، حماسه‌ای نو در تاریخ میهن سربلندمان آفریدند؛ توفیق قرین با صحت و تندرستی در پناه پروردگار متعال برای ایشان آرزو می‌کنیم.

شایان ذکر است در نخستین نشست از شورای مدیران معاونت حقوقی قوه قضاییه که با حضور معاون حقوقی و مدیران کل ادارات تابعه برگزار شد، مسائل متعدد نظیر اولویت‌های برنامه‌ای ادارات کل در سال ۱۳۹۹، تغییرات ساختاری معاونت حقوقی و امور جاری ادارات کل مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مدیران کل حاضر در نشست به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در خصوص مسائل مطرح شده پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز