خبرگزاری کار ایران

شهریاری در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

باید نگران شیوع موج دوم کووید -۱۹ در کشور باشیم/ وضعیت در استان سیستان و بلوچستان سفید نیست/ تخت بیمارستانی خالی نداریم

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۸۹۲

نماینده مردم زاهدان تاکید کرد: وضعیت سیستان و بلوچستان به هیچ عنوان در خصوص شیوع بیماری کرونا سفید نیست و ما نگران موج دوم بیماری در این استان هستیم.

حسینعلی شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت شیوع بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان، گفت: در شهر زاهدان متاسفانه بیماری کرونا شیوع پیدا کرده و بیمارستان‌ بوعلی تخت‌هایش پر شده است و دیگر تخت خالی وجود ندارد.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بیمارستان‌های خاتم و علی ابن ابیطالب بیماران پذیرش می‌شوند و به طور متوسط روزانه بین ۱۲ تا ۱۵ فرد به آمار مبتلایان کرونا در زاهدان اضافه می‌شود که ما را نسبت به پیک یا شیوع موج دوم بیماری در زاهدان و زابل نگران می‌کند.

وی با اشاره به سخنان رئیس جمهور درخصوص مناطق سفید در مواجهه با «کرونا ویروس» گفت: آقای رئیس جمهور اعلام کردند وضعیت بیماری کرونا در سیستان و بلوچستان سفید است؛ من نمی‌دانم این اطلاعات را ایشان از کجا آورده‌اند؟

شهریاری تاکید کرد: وضعیت سیستان و بلوچستان به هیچ عنوان سفید نیست و نمی‌شود گفت مردم به زندگی عادی خودشان بازگردند. 

وی در پاسخ  به سوالی مبنی بر این‌که طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا حد در سیستان و بلوچستان رعایت شد، بیان کرد: متاسفانه طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان ما خیلی رعایت نشد و یکی از نگرانی ما هم همین موضوع است که مردم سیستان و بلوچستان مانند بسیاری از نقاط کشور این بیماری را جدی نگرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز