خبرگزاری کار ایران

امیر سرتیپ جهانشاهی:

تمام استاندارد‌های لازم در مراکز نقاهتگاهی نیروی زمینی ارتش پیش‌بینی شده است

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۷۵۲

معاون هماهنگ‌کننده نزاجا با بیان اینکه تمام استاندارد‌های لازم در مراکز نقاهتگاهی نیروی زمینی ارتش پیش‌بینی شده است، گفت: به عنوان مثال، تمام تجهیزات استفاده شده در نقاهتگاه ۲ هزار تخت‌خوابی شهید هجرتی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان و مسئولان پزشکی قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علی جهانشاهی گفت: مراکز و ایستگاه‌های سرپایی پایش و غربالگری افراد همچنان در بیش از ۳۰۰ نقطه در استان‌های مختلف کشور فعال است و افراد با مراجعه به این مراکز می‌توانند از سلامت و یا خدای نکرده ابتلای خود به بیماری کرونا اطمینان حاصل کنند.
وی با بیان اینکه تمام استاندارد‌های لازم در مراکز نقاهتگاهی نیروی زمینی ارتش پیش‌بینی شده است، افزود: به عنوان مثال، تمام تجهیزات استفاده شده در نقاهتگاه ۲ هزار تخت‌خوابی شهید هجرتی مورد تایید وزارت بهداشت و درمان و مسئولان پزشکی قرار گرفته است.
معاون هماهنگ‌کننده نزاجا در پایان گفت: ممکن است شرایط و کنترل بیماری کرونا به نحوی پیش برود که نیاز به بستری بیماران در این مرکز نقاهتگاهی پیدا نشود، اما برپایی این مراکز عظیم، یک الگو و نمونه برای کشور عزیزمان در مواقع بحرانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز