خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

روحانی درگذشت پدر شهیدان کرمی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۸۹۴۵۰۸

رئیس جمهور در پیامی درگذشت جانباز والامقام بهمن کرمی؛ پدر شهیدان سرفراز اصغر، رسول و سیروس کرمی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت ابوالشهدا و جانباز والامقام حاج بهمن کرمی؛ پدر شهیدان سرفراز اصغر، رسول و سیروس کرمی، تصریح کرد که این رزمنده و مبارز جبهه‌های حق علیه باطل، همواره الگویی درخشان از ایثار و مقاومت در این مرز و بوم خواهد بود.

متن پیام تسلیت حجت الاسلام حسن روحانی به این شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت ابوالشهدا و جانباز والامقام حاج بهمن کرمی؛ پدر شهیدان سرفراز اصغر، رسول و سیروس کرمی، موجب تأثر و تالم خاطر شد.

این رزمنده و مبارز جبهه‌های حق علیه باطل که خود توفیق حضور در جبهه‌های جنگ را داشت و فرزندان انقلابی و دلیرش را هم برای دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام روانه میدان جهاد و شهادت کرد، همواره الگویی درخشان از ایثار و مقاومت در این مرز و بوم خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم ایشان و مردم شریف استان آذربایجان شرقی تسلیت می گویم و برای آن انسان وارسته رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

حسن روحانی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز