خبرگزاری کار ایران

تماس تلفنی تولیت آستان قدس رضوی با پزشکان و پرستاران مبتلا به کرونا در مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۲۴۹

تولیت آستان قدس رضوی در تماس‌های تلفنی با برخی پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های مشهد که در خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی خود نیز به این بیماری مبتلا شدند، گفت‌وگو کرد و از درگاه خداوند متعال برای این قهرمانان صف مقدم مبارزه با ویروس کرونا سلامت و بهبودی مسئلت نمود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در این تماس‌های تلفنی گفت: امروز کادر درمانی بیمارستان‌های کشور مخلصانه و ایثارگرانه در مسیر سخت و البته با ارزش دفاع از حریم سلامت جامعه قرار دارند و ثابت قدم در خط مقدم جبهه مبارزه با بیماری کرونا ایستاده‌اند.

وی افزود: تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان بهداشتی و درمانی کشور در بیمارستان‌ها و مواجهه با بیماران و روحیه جهاد و ایثار پزشکان و پرستاران قابل تقدیر و ستودنی است.

وی ادامه داد: تلاش بی‌دریغ و شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران در بیمارستان‌ها برای درمان بیماران مبتلا به کرونا، اجر و پاداش بزرگی نزد خداوند متعال دارد و مزد و اجر کار این عزیزان با خدمت در دستگاه حضرت امام رضا (ع) برابری می‌کند.  

تولیت آستان قدس رضوی کادر درمانی را مدافعان سلامت کشور خواند و گفت: از جوار بارگاه منور حضرت امام رضا (ع) نایب الزیاره و دعاگوی تمامی پزشکان و پرستارانی هستم که با روحیه جهادگرانه و دلسوزانه در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان‌های کشور مشغول خدمت‎ می‌باشند و از درگاه خداوند منان و حضرت امام رضا (ع) برای تمام بیماران بالاخص پزشکان و پرستارانی که به واسطه خدمت به مردم بیمار شده‌اند، شفای عاجل و کامل مسئلت دارم.

وی با اشاره به حضور دوباره جمعی از پزشکان، پرستاران و کادر درمانی مبتلا شده به کرونا در محل کار و بیمارستان‌ها پس از بهبودی، این روحیه جهادی را تداعی کننده حماسه‌های دوران دفاع مقدس و افتخارآمیز دانست.

آستان قدس رضوی از زمان شیوع ویروس کرونا اقداماتی را در راستای کمک به نظام بهداشت و درمان کشور شامل کمک ۳۵ میلیارد ریالی به بیمارستان امام رضا (ع) مشهد، واردات یک میلیون ماسک N۹۵، تولید و توزیع روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک با تأیید وزارت بهداشت، راه‌اندازی خط تولید مواد ضدعفونی کننده با ظرفیت روزانه ۳۰ هزار لیتر توسط مؤسسات دارویی رضوی و توزیع رایگان آن در مناطق محروم و حاشیه شهر مشهد، توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در حاشیه شهر مشهد، اعزام خادمان و خادمیاران رضوی به بیمارستان‌های درگیر کرونا در نقاط مختلف کشور و توزیع غذا و بسته‌های متبرک و ایجاد پیوند معنوی آنان با حرم مطهر رضوی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز