خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت پدر شهیدان فهمیده را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۸۹۳۱۹۸

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت پدر ارجمند شهیدان محمد حسین و داوود فهمیده را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، در پی درگذشت مرحوم حاج محمدتقی فهمیده پدر ارجمند شهدای گرانقدر والامقام محمد حسین و داوود فهمیده، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جانکاه مرحوم حاج محمد تقی فهمیده پدر گرانقدر شهیدان ارجمند محمدحسین و داوود فهمیده از ستارگان درخشان هشت سال دفاع مقدس موجب تأثر و تالم فراوان گردید.

رجاء واثق دارم نام پدر مومن، انقلابی و ولایی که با نام و حماسه‌آفرینی سترگ فرزندان برومند و فداکارش شهیدان محمد حسین و داوود عجین شده است، در حافظه تاریخی میهن اسلامی ماندگار و اهتمام ایرانیان به تربیت انسان‌های مجاهد و آماده ایثار و جانفشانی در عرصه‌های دفاع از استقلال، تمامیت ارضی، امنیت ملی و آرمان‌های متعالی و عزت آفرین اسلام ناب محمدی (ص) و ایران عزیز را یادآور و وجه همت آنان قرار خواهد داد.

این مصیبت را به بیت معظم شهیدان فهمیده و آحاد ارادتمندان به خانواده های مکرم شهدا تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت کبریایی برای آن فقید سعید رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و فرزندان شهیدش و برای داغدیدگان و سوگواران مکرم صبر جمیل و اجر جزیل خواستارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز