خبرگزاری کار ایران

رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضائیه:

رویکرد جدید ضد فساد در وزارت بهداشت قابل تقدیر است/ اگربه نظر وزارت بهداشت در اجرای طرح فاصله گذاری و ایجاد محدودیت‌های اجتماعی زودتر توجه می‌شد، کنترل کرونا سرعت می‌یافت

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۳۸۴

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه رویکرد جدید ضد فساد در وزارت بهداشت قابل تقدیر است، گفت: اگر به نظر تخصصی وزارت بهداشت در اجرای طرح فاصله گذاری و ایجاد محدودیت‌های اجتماعی زودتر توجه می‌شد و قبل از عید اجرا می‌شد کنترل کرونا سرعت می‌یافت.

به گزارش ایلنا، سیدابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه خطاب به وزیر بهداشت گفت: رویکرد جدید ضد فساد در وزارت بهداشت قابل تقدیر است. در هر دستگاهی که مدیرانش ضدفساد باشند فساد آنجا لانه نمی‌کند.

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: لازم است همکاری کادر درمانی وزارت بهداشت با سازمان زندان‌ها در ایجاد سلامت و مصون سازی محیط زندان و اطمینان بخشی به خانواده‌های زندانیان تداوم یابد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اگر به نظر تخصصی وزارت بهداشت در اجرای طرح فاصله گذاری و ایجاد محدودیت‌های اجتماعی زودتر توجه و قبل از عید اجرا می‌شد کنترل کرونا سرعت می‌یافت.

رئیسی تصریح کرد: عنصر زمان در کنترل بیماری‌های مسری تعیین کننده است. مردم پس از اطلاع از اراده قطعی مسئولان، همکاری کردند. دولت هر چه زودتر باید‌ها و نباید‌های بهداشتی ادارات، مساجد، مدارس، بازار و... را تدوین و ابلاغ کند.
 
مشروح خبر متعاقبا منتشر می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز