خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک امیر دریادار خانزادی به مناسبت روز جانباز

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۹۹

امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش طی پیامی، ولادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن پیام بدین شرح است؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم
جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال آن را نصیب بندگان پاک و بی‌آلایش خود می‌نماید؛ انسان‌های وارسته‌ای که از هستی و جان خویش در راه رضای حق گذشته و در پاسداری از آرمان‌های ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.
جانبازان، سفیران نور و روشنایی هستند که وجودشان بوی بهشت و رحمت عشق و شهادت دارد، جانبازان غنایم ارزشمند سال‌های دفاع مقدس و دفاع از شرف و حیثیت میهن اسلامی و ملت عظیم‌الشان هستند که با حضور خود ارزش‌های والای ایثار و جهاد را پاسداری می‌کنند.
بی‌شک یاد رشادت‌ها و دلاورمردی‌های جانبازان هیچ‌گاه از ذهن مردم قدرشناس ایران اسلامی محو نخواهد شد و اوج ایثار و فداکاری‌هایشان در اذهان عمومی خواهد ماند.
ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز خدمت همه‌ی جانبازان سرافراز، از درگاه خداوند ‌منان آرزوی سلامتی و سعادت ایشان و خانواده‌های ایثارگرشان را تحت توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.
 
فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حسین خانزادی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز