خبرگزاری کار ایران

روحانی درگذشت آیت‌الله سیدجعفر کریمی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۸۹۱۹۵۴

رییس جمهوری در پیامی رحلت آیت‌الله سیدجعفر کریمی، مسئول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم را به حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان مازندران، شاگردان و بیت شریف آن عالم پرهیزگار تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز یکشنبه در این پیام اظهار داشت: رحلت حضرت آیت‌الله سیدجعفر کریمی، مسئول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، موجب تأثر و تألم خاطر شد.

رییس جمهوری افزود: این مدرس و فقیه برجسته حوزه‌های علمیه، همزمان با نشر و ترویج معارف اسلامی و پرورش دانش آموختگان علوم دینی، سالها در سنگرهای مختلف از جمله نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های اول و سوم از مازندران و با درایت و تجارب گران‌بها در شورای استفتائات مقام معظم رهبری خدمت‌گزاری کردند که بی‌شک خدمات این عالم ربانی در خاطر مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

روحانی عنوان داشت: اینجانب مصیبت وارده را به حوزه‌های علمیه، مردم ولایتمدار استان مازندران، شاگردان و بیت شریف آن عالم پرهیزگار تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند بزرگ برای ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار(ع) و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسالت دارم.

 آیت الله سید جعفر کریمی مسؤول شورای استفتائات رهبری و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شنبه ۹ فروردین در سن ۹۰ سالگی دارفانی را وداع گفت.

نمایندگی حضرت امام خمینی(ره) در شورای عالی اقتصاد، مسؤولیت‌ بررسی‌ پرونده‌های‌ زندانیان‌ محاکم‌ عمومی‌ با حکم‌ امام‌(ره) در سال‌ ۱۳۶۲، ریاست دادگاه عالی انتظامی قضات شرع با حکم امام خمینی(ره) در سال ۱۳۶۱، نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره‌های اول و سوم از مازندران، عضویت در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مسؤول شورای استفتائات دفتر مقام معظم رهبری،  برخی از فعالیت‌های آن مرحوم است.​

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز