خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام مطرح کرد؛

کاهش مراجعه مردم به بیمارستان‌ها با راه‌اندازی مرکز ۴۰۳۰/ ثبت بیش از ۶.۵ میلیون تماس

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۹۶۳

سامانه پاسخگویی ۴۰۳۰ در زمینه سوالات کرونایی مردم، در روزهای اخیر میزبان حدود ۷ میلیون تماس از سراسر کشور بوده است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الله نیکی‌ملکی رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر افزود: تا صبح دیروز بیش از ۶.۵ میلیون تماس درخصوص ابتلا به کرونا و گرفتن مشاوره درمانی با سامانه ۴۰۳۰ ثبت شده است.

وی ادامه داد: در این سامانه که به همت ستاد اجرایی فرمان امام و همکاری وزارت بهداشت راه‌اندازی شده است، بیش از ۲۰۰۰ پزشک و پزشکیار جهادی همکار ستاد اجرایی بطور شبانه‌روزی به سوالات و دغدغه‌های مردم پاسخ تخصصی می‌دهند و حتی با بیماران بطور مرتب تماس می‌گیرند و وضعیت قرنطینه بودن و سیر درمان آنها را پیگیری می‌کنند.

نیکی‌ملکی اظهار کرد: به گفته وزارت بهداشت، پس از راه‌اندازی مرکز ۴۰۳۰، تعداد مراجعه مردم به بیمارستانها و مراکز درمانی به یک پنجم کاهش یافته و این سامانه کمک بزرگی برای نظام سلامت بوده  است.

وی افزود: به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، تمام امکانات ستاد برای مقابله با ویروس کرونا در زمینه تولید اقلام بهداشتی و بی‌نیاز کردن کشور از این مواد، خدمات پزشکی تله مدیسین و خدمات مشاوره‌ای، تولید کیت تشخیص و تامین داروهای موردنیاز، توزیع اقلام ضدکرونایی در مناطق محروم ، ضدعفونی کردن معابر عمومی و سایر موارد بسیج شده  و تا ریشه کن شدن این بیماری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز