خبرگزاری کار ایران

اهدای ۳۰۰۰ ماسک به کارکنان بهشت زهرا توسط ستاد اجرایی فرمان امام

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۴۵۸

معاون هماهنگی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: با دستور رئیس این ستاد و با توجه به درگیر بودن کارکنان بهشت زهرا با مبتلایان به کرونا، نخستین محموله‌ از اقلام بهداشتی به این مجموعه اهدا شد.

به گزارش ایلنا، سیدمصطفی سیدهاشمی روز یکشنبه با اعلام این خبر، افزود: این محموله که بخشی از آن امروز اهدا شد، شامل پنج‌هزار لباس ایزوله ضدکرونایی، سه هزار ماسک N۹۵ مدیا نانو، یکهزار بطری محلول ضدعفونی کننده یک لیتری و یکهزار بطری مایع ضدعفونی کننده ۲۵۰ سی سی است.

وی ادامه داد: این اقلام با توجه به درخواست مدیریت مجموعه بهشت زهرا، تأمین و به طور کاملاً رایگان به آنها اهدا می شود.

سیدهاشمی گفت: ستاد اجرایی فرمان امام به طور شبانه‌روزی و بدون تعطیلی مشغول تولید و تأمین اقلام بهداشتی و ضدکرونایی و کیت‌ها و داروهای تشخیص و درمان این بیماری است.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر روزانه ۴۰۰ هزار لیتر محلول و ژل ضدعفونی، ۳۰۰هزار ماسک، ۵۰ دستگاه اکسیژن ساز و ماهیانه ۶۰ هزار لباس ایزوله مخصوص پزشکان تولید و تحویل وزارت بهداشت می‌دهد و درروزهای اخیر نیز با توجه به خلاء موجود در کشور ۲۰ میلیون ماسک بهداشتی در اختیار این وزارتخانه قرار داده است.

معاون ستاد اجرایی فرمان امام اظهار کرد: از هفته آینده و در سال جهش تولید، روزانه ۲.۵میلیون ماسک و  ۲۰ هزار کیت تشخیص کرونا توسط ستاد اجرایی تولید خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز