خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی کل سپاه درگذشت مادر سردار نایینی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۲۲۳

در پی درگذشت مرحومه حاجیه خانم سکینه گدازچی مادر شهید والامقام حمید رضا نایینی و سردار سرتیپ دوم علی محمد نایینی — رییس مرکز اسناد وتحقیقات دفاع مقدس سپاه—روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام بدین شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

سردار سرتیپ دوم پاسدار برادر علی محمد نایینی 

رییس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه 

انا لله و انا الیه راجعون 

با سلام و تحیات؛

درگذشت والده ارجمند جنابعالی و شهید والامقام "حمیدرضا نایینی"، مرحومه "حاجیه خانم سکینه گدازچی"موجب تاثر و تالم پاسداران انقلاب و همکاران جنابعالی گردید.

بی شک مجاهدت ، صلابت و شکیبایی مادرانی  معزز مانند آن بانوی مومنه و صالحه در تربیت فرزندانی مجاهد، انقلابی و ولایی و نیز اهدای شهیدانی گرانقدر در میدان های جهاد فی سبیل الله و عرصه های دفاع  مقدس از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی که موجبات رضای الهی و سربلندی ایران و ایرانی در تاریخ معاصر را رقم زدند در وصف نمی‌گنجد و کلمات در تکریم و ستایش آنان قاصر است. 

با ادای احترام به ساحت ایمان و مقام صبر و بردباری آن بانوی جلیله ، این مصیبت جانکاه را به جنابعالی و بیت شریف شهید نایینی تسلیت عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال برای آن فقیده سعیده رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا(س) و فرزند شهیدش و برای بازماندگان مکرم صبر جمیل و اجر جزیل مسألت می کنیم.

 

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز