خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب ‌شرق نیروی زمینی ارتش:

ارتش در کرمان ایستگاه‌های متعدد تست رایگان کرونا ایجاد کرده است

asdasd
کد خبر : ۸۸۹۲۲۰

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب ‌شرق نیروی زمینی ارتش در جریان بازدید از ایستگاه های سلامت سطح شهرستان کرمان گفت: در پی تشکیل قرارگاه مقابله با کرونا در ستادکل نیروهای مسلح، قرارگاه منطقه‌ای جنوب ‌شرق نزاجا ۹ ایستگاه در شهر کرمان و ۸ ایستگاه در سیستان و بلوچستان ایجاد کرده است که مردم کرمان برای سنجش وضعیت خود به این ایستگاه ها مراجعه می کنند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم معمارباشی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب ‌شرق نیروی زمینی ارتش با تأکید بر اهمیت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: مردم به این ایستگاه ها مراجعه می کنند و وضعیت آن ها بررسی می شود و اگر مشکلی نداشته باشند یا بیماری آن ها کرونا نباشد توصیه های آموزشی به آن ها ارائه می شود و در صورت بیماری حاد تنفسی به بیمارستان ها هدایت می شوند.
وی افزود: در حال حاضر ایستگاه های ارتش در پلیس راه باغین،  خیابان عدالت، جنب باغ ملی، سرآسیاب، خیابان زریسف و ۴ نقطه دیگر در شهر برقرار است و مدارس کشور به دستور استاندار کرمان، برای ارائه خدمات توسط ارتش فعال است.
امیر سرتیپ مهدی معمارباشی تصریح کرد: انجام غربالگری و پایش توسط ایستگاه های ارتش انجام و در صورت برخورد به موارد مشکوک، توسط آمبولانس های منطقه جنوب شرق و همچنین اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان های افضلی پور و امام حسین(ع) اعزام می شوند و تست های کرونا از آن ها گرفته می شود.
وی افزود: هم اکنون تعداد ۱۰۰ تخت برای نقاهتگاه بیماران کرونایی توسط نیروی زمینی ارتش در منطقه جنوب شرق فراهم شده و طبق دستور مقام معظم رهبری، مجموعه نیروهای نظامی کشور به صورت یکپارچه آماده همکاری با دولت و نظام پزشکی کشور برای مقابله با ویروس کرونا هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز