خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه :

بیمارستان‌هاو نقاهتگاه‌های سپاه در ۱۰ استان برای مقابله با ویروس کرونا آماده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۶۵۴

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت : بیمارستان‌های صحرایی، بیمارستان‌های استندبای و نقاهتگاه‌های نیروی زمینی سپاه در ۱۰ استان برای مقابله با ویروس کرونا خدمت رسانی می کنند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ علی‌اکبر پورجمشیدیان معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگویی درباره اقدامات انجام شده در مقابله با ویروس کرونا اظهارداشت: بیمارستان های صحرایی، بیمارستان های استندبای و نقاهتگاه های نیروی زمینی سپاه در ۱۰ استان برای مقابله با ویروس کرونا خدمت رسانی می کنند.

وی افزود : بیمارستان های صحرایی نیروی زمینی سپاه در استان های قم، گلستان،  کاشان ، خراسان رضوی،  مازندران،  آذربایجان غربی،  آذربایجان شرقی،  خوزستان،  سیستان و بلوچستان و کرمانشاه فعال هستند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با تاکید بر فعالیت بیمارستان‌های صحرایی نیروی زمینی سپاه در استان قم اظهار داشت: یک بیمارستان در استان قم آماده است تا در صورت نیاز خدمات پزشکی لازم را ارائه دهد ؛ سی و یک پزشک عمومی و متخصص و ۱۴ پرستار نیروی زمینی سپاه به منظور کمک برای مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه علوم پزشکی قم خدمات لازم را ارائه کردند و  سردار مرتضوی به عنوان نماینده تام الاختیار وزارت بهداشت در قم انتخاب شد. 

 پورجمشیدیان با بیان فعالیت بیمارستان ۲۵۰ تخت خواب نیروی زمینی سپاه در استان گلستان ، یادآور شد: ۳۵ بهیار و پرستار نیروی زمینی سپاه نیز به دانشگاه علوم پزشکی گرگان در زمینه مقابله با ویروس کرونا کمک کردند.در کاشان نیز بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا(س) به استعداد ۱۵۰ تخت خواب  مستقر شده است.

وی ادامه داد: بیمارستان صحرایی ۲۰۰ تخت و نقاهتگاه ۴۰۰ تخت در استان خراسان رضوی و شهر مشهد؛ بیمارستان ۱۵۰ تخت بستری و نقاهتگاهی در شهر بابل در مازندران با محوریت بیمارستان شهید محلاتی تبریز ؛ بیمارستان ۲۰۰ تخت و نقاهتگاهی در استان آذربایجان غربی و شهر ارومیه و یک نقاهتگاه به استعداد ۱۵۰ تخت در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز توسط نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا مستقر شده است.

ای فرمانده سپاه با بیان استقرار بیمارستان ۱۰۰ تخت خواب در استان خوزستان یادآور شد: این بیمارستان با محوریت بیمارستان شهید بقایی نیروی زمینی سپاه راه‌اندازی شده است. همچنین در استان سیستان و بلوچستان و شهر زاهدان بیمارستان نبی اکرم (ص) نیروی زمینی سپاه یک بیمارستان و نقاهتگاه به استعداد ۱۰۰ تخت را راه اندازی کرده است.

پورجمشیدیان با تشریح اقدامات بهداری نیروی زمینی سپاه در استان کرمانشاه گفت: یک بیمارستان صحرایی  به استعداد ۱۰۰ تخت توسط بیمارستان امام حسین (ع) نیروی زمینی سپاه در استان کرمانشاه راه اندازی شده است.

وی با بیان تلاش نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا در ابعاد پزشکی تجهیزاتی و بیمارستانی یادآور شد:  طبق دستور فوری سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه ۷۰ درصد تخت های بیمارستان های نیروی زمینی سپاه به ویروس کرونا اختصاص یافت. 

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان حضور ۴۰۰ نیروی متخصص پزشکی ، بهیار و پرستار نیروی زمینی سپاه برای مقابله با ویروس کرونا تاکید کرد : ۵۰ یگان نیروی زمینی سپاه نیز برای ضدعفونی معابر در سراسر کشور فعالیت می کنند.

وی در پایان با بیان اینکه خدمت به ملت نجیب ایران باعث افتخار نیروی زمینی سپاه است خاطرنشان کرد: برای از بین بردن این ویروس تا پایان در میدان خواهیم ماند و به وظیفه و تکلیف خود عمل خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز