خبرگزاری کار ایران

حسینی‌کیا در گفت‌وگو با ایلنا:

باید چشم کانون‌های فتنه که در قم لانه کرده‌اند را درآورد/ دستگاه‌های امنیتی با هتاکان حرمت حرم حضرت معصومه برخورد کنند/ افراد کج فهم در همه جریان‌ها وجود دارند

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۴۳۳

یک عضو فراکسیون روحانیون مجلس دهم شورای اسلامی بیان کرد: شیعه انگلیسی در قم لانه کرده است که بانی و محرک حرکت‌های روز گذشته بودند و باید نهادها و دستگاه‌های امنیتی با این افراد برخورد کنند.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره هتک حرمت حرم حضرت معصومه و رفتارهای هنجارشکنانه بعضی از افراد تندرو در شهر قم، گفت: زیارت مستحب است اما حفظ جان انسان‌ها واجب است؛ حرکتی که در حرم حضرت معصومه صورت گرفت، پشت صحنه‌اش برخی از جریان‌ها شیعه انگلیسی است که بارها درباره خطر‌هایش فریاد زده شد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها گفتند شیعه انگلیسی در قم لانه کرده است که بانی و محرک حرکت‌های روز گذشته بودند که باید نهادها و دستگاه‌های امنیتی با این افراد برخورد کند. 

وی تاکید کرد: قطعا مردم ما و شیعیان شرایط فعلی کشور را درک می‌کنند و از ازدحام و حضور در جاهایی که گفته شده است به خاطر حفظ جان همنوعان خودشان پرهیز می‌کنند و این امر را اولویت اول خودشان می‌دانند.

حسینی‌کیا خاطرنشان کرد: این‌که عده‌ای به زور خودشان درب حرم حضرت معصومه را بشکنند و نظم عمومی را برهم بزنند نشان از این است که یک اتاق فکری این جریان را هدایت و مدیریت می‌کند که هدفش مقابله با نظام است، لذا دستگاه‌ها باید هوشیار باشند و با این رفتارها برخورد کنند.

وی ادامه داد: البته باید یادمان باشد شاید برخی از افراد هم در این میان گول خورده باشند که باید حواسمان باشد. 

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که مردم ما بصیر و آگاه هستند، بیان کرد: مردم قم همیشه پرچم‌دار و علمدار مبارزات بوده‌اند و مبرا از این قصه هستند؛ لذا امروز باید چشم‌ کانون‌های فتنه‌ای که در این شهر قرار دارند و لانه کردند را درآورد.

وی درباره این‌که چنین رفتارهایی چه ضرباتی به اسلام می‌زند، گفت: ما نباید چنین رفتارهایی را به نام شیعه تمام کنیم چرا که در همه جریانات افراد خودسر و کج فهم وجود دارند که چنین حرکاتی را انجام می‌دهند. 

نماینده مردم سنقر تاکید کرد: دشمن می‌خواهد چنین هتک حرمت‌هایی را به اسم اسلام و شیعه بزند؛ اما دنیا باید بداند شیعه اهل فهم، منطق، بینش و بصیرت است و لذا این حرکات از شیعیان به دور است.

وی در پایان تاکید کرد: شیعه‌نماهایی که از انگلیس دستور می‌گیرند دنبال این هستند که اسلام و شیعه را بدنام کنند و ما باید حواسمان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز