خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در کویت:

تحریم‌های آمریکا مانع اصلی پیشبرد برنامه‌ها برای مقابله با کرونا است

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۵۵۱

سفیر ایران در کویت در دیدار با رئیس جمعیت هلال احمر این کشور عربی ، آمادگی کشورمان را برای پذیرش کمک‌های بهداشتی و دارویی از نهادهای انسان‌دوستانه اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، محمد ایرانی در این دیدار با اشاره به سرعت انتشار ویروس کرونا و ضرورت مقابله جهانی با این پدیده شوم در قالب هماهنگی و همکاریهای منطقه‌ای و بین‌المللی اظهار کرد: تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه غیر انسانی و غیر حقوقی آمریکا علیه مردم ایران در حال حاضر مانع اصلی پیشبرد برنامه های مقابله با ویروس کرونا و نیز تامین نیازمندیهای دارویی و  تجهیزات پزشکی مورد نیاز در جمهوری اسلامی است.

 وی ادامه داد : اعمال کنندگان این تحریم ها در این روزهای سخت چهره زشت و غیر انسانی خود را بیش از گذشته به نمایش گذاشته اند.
محمد ایرانی در این دیدار آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای پذیرش کمک های بهداشتی و دارویی از سایر نهادهای انساندوستانه را اعلام کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کویت  نیز در این دیدار اظهار کرد : مقابله با انتشار این ویروس نیازمند همکاری و هماهنگی جهانی است و تلاش همه دولت‌ها برای مهار این شرائط خطرناک یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است .
وی از  آمادگی سازمان خود  برای ارتباط و هماهنگی بیشتر با طرفهای ذی‌ربط جمهوری اسلامی ایران خبر داد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز