خبرگزاری کار ایران

محمدی در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت شهرک تولیدی قزوین برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده/ کرونا را با همکاری مردم پشت سر می‌گذاریم

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۹۹۲

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با سازمان صمت هماهنگی‌های خوبی برای استفاده از ظرفیت تولیدی استان صورت گرفته است.

داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت استان قزوین در خصوص شیوع بیماری کرونا، گفت: خوشبختانه یک همگرایی و همدلی خوبی بین دستگاه‌های مختلف استان ایجاد شده است و همه به دنبال یک عملکرد واحد برای مقابله و مبارزه صحیح با این بیماری هستند.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در مجموعه اطلاع‌رسانی خوبی از طریق رسانه‌ها و شبکه استانی صورت گرفته تا مردم موارد بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: بنا شده است مسافرت و حضور در مجامع عمومی صورت نگیرد و مانند بسیاری از جاها با دقت نظر این موضوع دنبال می‌شود.

این عضو کمیسیون نود مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بسیاری از شرکت‌های تولیدی در شهر صنعتی قزوین قرار دارند و از این رو یک هماهنگی با وزارت صمت و دستگاه‌های ذیربط به عمل آمده است تا از میزان تولیدی استان برای ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده استفاده کنیم.

وی در پایان گفت: اگر این همکاری که تا این لحظه مردم انجام داده‌اند ادامه پیدا کند، انشاالله این بیماری را پشت سر خواهیم گذاشت. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز