خبرگزاری کار ایران

شعبانیان خبر داد؛

وزارت دفاع روزانه ۱۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و ۳۰ هزار ماسک تولید می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۷۵۶

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ماسک‌های از تولید روزانه ۱۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و ۳۰ هزار ماسک خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید شعبانیان درباره اقدامات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مقابله با کرونا گفت: وزارت دفاع اقدامات بسیاری را در مقابله با بیماری کرونا انجام داد، از تولید ماسک تا مواد ضدعفونی کنند، امروز وزارت دفاع ماسک‌هایی تولید کرده که از کربن اکتیو ساخته شده و قابل شست‌وشو است.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی گفت: ماسک‌های تولید شده بسیار کیفیت بالایی دارد و از نمونه N۹۵ هم قابلیت بالاتری دارد. 

وی ادامه داد: روزانه ۱۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده و ۳۰ هزار  ماسک تولید می‌شود و تاکنون هم حدود یک میلیون لیتر مواد ضدعفونی کننده تولید کرده‌ایم.

شعبانیان در مورد کیت‌های تشخیص ویروس کرونا که توسط وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح تولید شده بیان کرد: کیت‌هایی برای این بیماری توسط صنعت دفاعی توسط دانشگاه علوم پزشکی تولید شد و با موفقیت در سطح بیمارستان‌های نیروهای مسلح در حال بهره‌برداری است .

وی تاکید کرد: این مسئله جزء وظایف ذاتی وزارت دفاع است و از دانشمندان و پزشکان پر تلاش وزارت دفاع بهره برده‌ایم.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره ساخت دوربین‌های حرارتی بیان کرد: صنعت دفاعی یکسری نیازمندی‌هایی در عرصه دفاع و پشتیبانی تولید می‌کند، امروز هم با تغییر دوربین‌هایی آنها را تبدیل به دوربین حراراتی برای تشخیص در مبادی و ورودی قرار دادیم.

وی ادامه داد: دوربین‌های حرارتی در حال در فرودگاه امام و بسیاری از ورودی‌ها و فرودگاه‌های دیگر قرار دارد. وزارت دفاع در حوزه لباس‌های مورد نیاز برای این شرایط و مقابله با حملات بیوتروریسمی اقدامات گسترده‌ای داشته و یکی از آن‌ها تولید لباس‌های فشار مثبت برای انتقال بیماران و لباس‌های فشار منفی برای کادر پزشکی و پرستاران بوده است.

شعبانیان در ادامه اظهار داشت: اقدامات حمایتی مختلفی را به بازنشستگان و جامعه هدف به منظور جلوگیری از جلوگیری از مراجعه عزیزان به مراکز درمانی انجام دادیم که یکی از آن‌ها تمدید دفترچه‌های درمانی عزیزان را تا پایان خرداد ماه تمدید کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز