خبرگزاری کار ایران

سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با ایلنا:

به دستورات قرآنی و انسانی خود عمل کنیم/ با پیگیری دستورات پزشکی می‌توانیم کرونا را کنترل کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۵۴۷

یک فعال سیاسی گفت: باید از طریق رعایت نظافت و دعا و پیگیری دستورات پزشکی این بیماری را کنترل کنیم تا انشاالله این بلیه به نوعی برطرف شود.

حجت الاسلام سیدرضا اکرمی در گفت و گو با ایلنا در پاسخ به این سوال که آیا طی چهار دهه گذشته به آرمان های انقلاب دست یافتیم؟ گفت: بنده به نوبه خودم با نگاه سوءظن و منفی به مسائل نگاه نمی‌کنم بلکه می‌گویم در این ۴۱ سال که از انقلاب گذشت آیا دنیای استعمار و استکبار حتی یک هفته گذاشت که ما به حال خودمان باشیم؟ آیا گذاشت که مسئولان به حال خودشان باشند و بنشینند برای اخلاق و اقتصاد و سیاست خود تدبیر کنند یا نه.

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: هر روز مساله‌ای ایجاد کردند و از قبل از انقلاب یک جور برنامه داشتند و در حین انقلاب جور دیگر برنامه داشتند و بعد از انقلاب جنگ را داشتیم و مساله تحریم و تهدید را داشتیم، به نظرم با توجه به این اندیشه‌هایی که بیگانگان داشتند اما انقلاب امروز مقتدر و آبرومند و عزتمند است در عین حال مشکلات فراوانی هم دارد.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور گفت: با توجه به این بلیه‌ای که به نام کرونا پیش آمده و مرز و مکان و نژاد نمی‌شناسد و تاکنون بیش از صد کشور را فراگرفته و همینطور جلو می‌رود تا همه کشورها را درنوردد به نظرم باید به دستورات قرآنی و انسانی و عقلی و طبی عمل کنیم. یعنی نظافت را کاملا رعایت کنیم و کوشش کنیم اگر کسی این بیماری را دارد به افراد دیگری سرایت نکند.

اکرمی گفت: باید ضدعفونی صورت بگیرد و باید از طریق رعایت نظافت و دعا و پیگیری دستورات پزشکی این بیماری را کنترل کنیم تا انشاالله این بلیه به نوعی برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز