خبرگزاری کار ایران

لاربجانی در دیدار وزرای کشور و بهداشت مطرح کرد:

ضرورت هماهنگی صد در صدی همه دستگاه‌ها در مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۹۳۳

رییس مجلس شورای اسلامی در دیدار وزرای کشور و بهداشت، ضمن دریافت آخرین گزارش ملی از روند شیوع کرونا و اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با آن، بر هماهنگی کامل و صد در صدی کلیه دستگاه‌ها در فاز جدید مبارزه با این بیماری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، علی لاریجانی در دیدار با وزرای کشور و بهداشت با اشاره به ضرورت هماهنگی همه دستگاه‌ها در موضوع مقابله و پیشگیری  بیماری کرونا گفت: تمام توان مجموعه‌ها در دولت و دیگر بخش‌ها می‌بایست هماهنگ شده و در خدمت کمک به جلوگیری از شیوع و ریشه‌کنی ا‌ین بیماری در آید و گزارش اقدامات انجام شده به مردم داده شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی بررسی های میدانی در استان ها و دریافت بهنگام اطلاعات دقیق  از نیازمندی های مردم و مراکز درمانی را لازمه تصمیم گیری  هماهنگ در مقابله با کرونا دانست و افزود: تجمیع همه ظرفیت‌های کشور  برای ارائه هر چه روان‌تر خدمات بهداشتی، درمانی و دارویی، نیازمند دو اصل هماهنگی صد در صدی و سرعت عمل در هر دو سطح ملی و استانی است.

وی ترمیم و جبران افت شماری از  کسب و کارها در کشور به دلیل شیوع کرونا را  ضروری دانست و تأکید کرد: حمایت از کسب و کارها در شرایط فعلی باید در ستاد اقتصادی دولت پیگیری شده و تمهیدات ویژه و هدفمندی برای آن اندیشیده شود.

لاریجانی همچنین با توجه به احتمال سفر برخی از شهروندان در این ایام از وزرای کشور و بهداشت خواست تا با همکاری صدا‌‌و‌سیما هشدارهای لازم را در این خصوص به مردم ارائه دهند.

همچنین، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور و سعید نمکی، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در ابتدای این دیدار، گزارش مشروحی از آخرین تحولات در مورد بیماری کرونا و تدابیر انجام شده در سطح کشور به رییس مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز