خبرگزاری کار ایران

معاون اول رئیس‌جمهور:

سوابق ارزشمند و خدمات مرحوم راه‌چمنی فراموش ناشدنی است

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۳۶۹

معاون اول رئیس جمهور در پیامی ضمن تسلیت در گذشت محمدرضا راه‌چمنی، سوابق او را ارزشمند و خدماتش را فراموش ناشدنی دانست .

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در پیامی ضمن تسلیت درگذشت محمدرضا راه‌چمنی، گفت: سوابق ارزشمند و مشی اخلاق‌مدار مرحوم راه چمنی در راه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسئولیت‌های مختلف به ویژه چندین دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی فراموش ناشدنی است.

 متن کامل پیام تسلیت جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت خدمتگزار انقلابی و پرتلاش مرحوم دکتر محمد رضا راه چمنی موجب تاسف و تاثر گردید. سوابق ارزشمند و مشی اخلاق مدار مرحوم راه چمنی در راه خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسئولیت های مختلف به ویژه چندین دوره نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی فراموش ناشدنی است.
مصیبت فقدان این چهره خدوم و وارسته را به مردم متدین و انقلابی شهرستان سبزوار، دوستداران و بستگان به خصوص خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان داغدار صبر و اجر مسالت دارم.
اسحاق جهانگیری
معاون اول رئیس جمهور

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز