خبرگزاری کار ایران

امیر دریادار سیاری:

ارتش تمام تلاش خود را در یاری رساندن به مردم برای مبارزه با ویروس کرونا انجام خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۸۸۴۳۲۷

چهارمین جلسه قرارگاه پدافند زیستی ارتش با موضوع مبارزه با ویروس کرونا با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده این قرارگاه، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و تعدادی از فرماندهان و مسئولین بهداشت و درمان نیروهای چهارگانه ارتش در ستاد آجا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه امیر دریادار سیاری ضمن تقدیر و تشکر از کارکنان بهداشت و درمان ارتش در کلیه نیروها و یکان های آجا که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قرار گرفته اند، گفت: ان‌شاءالله به یاری خداوند و با همت و تلاش نیروهای خدوم بهداشت و درمان در سراسر کشور، مشکل ویروس کرونا به زودی حل می شود و آنچه می‌ماند سلامت و کسب افتخار برای مردم غیور و صبور ایران اسلامی در فائق آمدن بر این مشکل می باشد.

معاون هماهنگ کننده ارتش همچنین به نقش ارتش در کمک به مردم در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و مبارزه با ویروس کرونا پرداخت و افزود: همانگونه که ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکنون در خدمت مردم بوده است در موضوع ویروس کرونا نیز تمام تلاش خود را در یاری رساندن به مردم برای مبارزه با ویروس کرونا انجام خواهد داد.

در این جلسه همچنین معاونین هماهنگ کننده نیروهای چهارگانه ارتش، معاونین بهداشت و درمان این نیروها و نیز تعدادی از معاونین آجا به ارائه پیشنهاد و نظرات خود در مورد مبارزه با ویروس کرونا پرداختند.    

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز