خبرگزاری کار ایران

امضای موافقت‌نامه بین ایران و یونسکو راجع به ادامه فعالیت مرکز مطالعاتی منطقه‌ای حفظ میراث فرهنگی ناملموس

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۶۱۵

هیئت وزیران، وزارت میراث فرهنگی را مسئول انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقت‌نامه بین ایران و یونسکو درخصوص ادامه فعالیت مرکز مطالعاتی منطقه‌ای حفظ میراث فرهنگی ناملموس در آسیای میانه و غربی تحت نظارت یونسکو در تهران نمود.

به گزارش ایلنا به نقل از «پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت» هیئت وزیران در جلسه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ به پیشنهاد وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و در اجرای آیین‌نامه چگونگی تنظیم و انعقاد توافق‌های بین‌المللی – مصوب ۱۳۷۱ با انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقت‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) درخصوص ادامه فعالیت مرکز مطالعاتی منطقه‌ای حفظ میراث فرهنگی ناملموس  در آسیای میانه و غربی تحت نظارت یونسکو (گروه ۲) در تهران موافقت کرد.

مطابق این تصمیم، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مجاز است نسبت به انجام اقدامات لازم، اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری نماید.

گفتنی است، قانون موافقت‌نامه بین دولت جمهوری اسلامی ایران و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) راجع به تأسیس مرکز مطالعاتی منطقه ای حفظ میراث فرهنگی ناملموس در آسیای میانه و غربی تحت نظارت یونسکو (گروه ۲) در سال ۱۳۹۰ به تصویب رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز