خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش:

نزاجا آمادگی راه اندازی بیمارستان صحرایی در سراسر کشور را داد

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۴۲۲

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به برپایی بیمارستان صحرایی در قم از آمادگی ارتش برای راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در سایر استان‌های خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: نیروهای مسلح در کنار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آماده ارائه هرگونه خدمات به هموطنان برای شکست این ویروس منحوس هستند.
وی ادامه داد: هموطنان باید بدانند که رسانه‌های معاند و برخی‌ها در فضای مجازی به دنبال ایجاد رعب و وحشت در جامعه هستند؛ لذا از مردم می‌خواهیم به این موضوعات توجهی نداشته باشند و اطلاعات خود را از طریق مراجع رسمی دریافت کنند.
جانشین فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش با گستردگی خود در سطح کشور و بهره‌گیری از تجهیزات و توانمندی نیروی انسانی، خود را در خط مقدم مقابله و مبارزه با این ویروس می‌داند و نیروهای ما امروز با به‌کارگیری تجهیزات لازم، کار ضدعفونی و گندزدایی معابر شهری را انجام می‌دهد.
سرتیپ نعمتی ادامه داد: خوشبختانه با کارهای پیشگیرانه و اقدامات درمانی تا به امروز مورد مثبتی از ویروس کرونا در بین کارکنان پایور و وظیفه خود نداشته‌ایم و این خودش جوابی است به کسانی که به دنبال ایجاد حاشیه و شایعه‌سازی هستند.
جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در قم افزود: نیزوی زمینی ارتش این آمادگی را دارد که در صورت نیاز در استان‌های دیگر هم بیمارستان صحرایی راه‌اندازی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز