خبرگزاری کار ایران

یادداشت پساکرونایی سخنگوی دولت در روز پدر

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۰۴۹

سخنگوی دولت با تبریک روز پدر نوشت: در صورت تداوم اپیدمی این ویروس و یا اشکال دیگر آن، در میان مدت زندگی همه مردم تغییرات زیادی خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در یادداشتی به مناسبت روز پدر نوشت: «تاکنون علم  هیچ پیش‌بینی و تحلیلی از آینده کرونا ارائه نداده است. در صورت تداوم اپیدمی این ویروس و یا اشکال دیگر آن، در میان مدت زندگی همه مردم تغییرات زیادی خواهد کرد. کرونا، فقط یک  ویروس علیه جان انسانها نیست بلکه بر سبک، شیوه زندگی و برداشتهای انسان از جهان اثرگذار خواهد بود. در روزهای هراس از این بیماری، هنوز نوشتن از تغییرات پساکرونا زودهنگام است. اما در یک تبیین ابتدایی جامعه شناسانه از کنش‌های پدیدآمده همین چند وقت اخیر، می‌توان پیش‌بینی کرد کرونا بخشی از فرهنگ، مناسک، هنجارهای نهادینه شده، حتی شکل بروز عواطف را متاثر خواهد کرد.

در پساکرونا فقط شاهد دخالت بیشتر تکنولوژی در زندگی و تغییر در سبک بهداشت سلامت فردی و اجتماعی نخواهیم بود بلکه نگاه به طبیعت، تعامل انسان با  محیط و تعامل‌های بین انسانی متحول خواهد شد.

به نظرم امسال روزهای قبل از نوروز و حتی روز پدر، حال و هوای دیگری دارد. بسیاری از پدران و مادران در خانه سالمندان یا در همین گوشه و کنارها، تنهایی عمیق‌تری را احساس می‌کنند.

روز پدر را به همه پدران و مادران ایرانی (چه تفاوت دارد؟!)، زنان سرپرست خانوار، جوانانی که فردا پدر خواهند شد و حتی کودکانی که پس‌فردا طعم پدری را می چشند تبریک می‌گویم. از خدای مهربان می‌خواهم همه انسانهای روی زمین، تمام هم‌میهنانم و همه آنها که دوستشان داریم در سایه‌سار جاری عظمتش به سلامت دارد و از شر همه بدی‌ها در امان.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز