خبرگزاری کار ایران

باح ضور امیر سرتیپ نصیرزاده انجام شد؛

کاشت ۵۳ نهال به یاد ۵۳ شهید خلبان جاویدالاثر نیروی هوایی ارتش

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۶۴۹

فرمانده نیروی هوایی ارتش به یاد ۵۳ شهید خلبان جاویدالاثر نیروی هوایی ارتش ، ۵۳ نهال در کوی انقلاب ستاد این نیرو غرس کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به همراه حجت الاسلام والمسلمین قاضی رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا و با حضور همسر شهید خلبان جاویدالاثر حسن ناری قمی و جانباز قطع نخاعی بهمن محمد زاده، ۵۳ نهال به یاد ۵۳ شهید جاوید الاثر خلبان در بوستان ایثارگران کوی انقلاب ستاد این نیرو غرس کرد.

امیر سرتیپ نصیرزاده در این مراسم : کاشت نهال با نام و یاد شهدای گرانقدر زیبایی خاص خود را دارد، چرا که هرچه ما داریم از شهدا است و این بزرگواران حق بزرگی بر ما دارند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با بیان اینکه تخریب بخش اعظمی از منابع طبیعی و تجاوز به حریم طبیعت توسط انسانها باعث ایجاد مشکلات فراوان زیستی و محیطی  از قبیل بیماری‌ها و تاثیر در سایر بخش ها شده است خاطرنشان کرد: حفظ طبیعت، فضای سبز و کاشت درخت در  کوی های سازمانی همیشه مورد اهتمام این نیرو بوده است.

وی در پایان گفت: زیباسازی محیط، نوسازی پادگان ها و فضای سبز همیشه مورد تاکید مقام فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) بوده است و ما موظف و موکلف به انجام این کار هستیم .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز