خبرگزاری کار ایران

دادستان مرکز استان ایلام:

۲ کارگاه تعطیل شده، برای تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده احیا شدند/ ۵ داروخانه متخلف پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۱۱۲۸

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام با بیان اینکه با ورود مدعی‌العموم دو کارگاه تولید مواد ضدعفونی و ماسک راه‌اندازی شده است از پلمپ پنج داروخانه خبر داد.

به گزارش ایلنا، افشار خسروی‌زاد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ایلام،‌ اظهار کرد: با ورود دادستانی، دو کارگاره تعطیل به منظور تولید ماسک و محصولات ضدعفونی کننده راه اندازی شد.

وی افزود:  این کارگاه‌ها قابلیت آن را دارد تا روزانه ۱۰ هزار ماسک و ۱۵ هزار عدد محصولات ضد عفونی کننده تولید کند، به نظارت و بازرسی از داروخانه‌ها اشاره کرد.

دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام با اشاره به اینکه نظارت‌های جدی بر روند فعالیت داروخانه‌ها جهت توزیع ماسک و محصولات ضدعفونی کننده داریم، گفت: طی ۲۴ گذشته دو داروساز دستگیر و ۵ داروخانه نیز پلمب شد. متاسفانه این افراد محصولات ضد عفونی کننده و ماسک را در اختیار داشتند، اما عرضه نمی‌کردند. برخی نیز ماسک‌هایی که از قبل داشتند را در اختیار دیگر واحدهای صنفی از جمله نوشت افزار‌ها یا فروشگاه‌های مصالح ساختمانی قرار داده بودند.

وی گفت: گشت تعزیراتی با حضور نماینده دادستانی فعال شده و بدین ترتیب متخلفان را شناسایی و دستگیر کردیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز