خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش:

ارتش بیمارستان ۵۰ تختخوابی سیار در قم بر پا می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۷۷۷

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: از امروز سه شنبه سیزدهم اسفند بیمارستان سیار نیروی زمینی ارتش با کادر درمانی مجرب و تجهیزات کامل در شهرک پردیسان قم استقرار و بر پا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی رییس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش (نزاجا) اظهار کرد: با درخواست استانداری فم و برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی بیمارستان ۵۰ تختخوابی سیار با کادر پزشکی مجرب و تجهیزات کافی در شهرک پردیسان قم برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه «ارتش از شروع بیماری کرونا در کنار وزارت بهداشت همکاری های خود را آغاز کرد»، افزود: با تمام قوا و نیروی انسانی مجرب و تجهیزات پزشکی کار آفندی را در مقابله با این ویروس انجام خواهیم داد.

موذنی تاکید کرد: برخورد ارتش با ویروس کرونا جهادی، آفندی و حالت جنگی است و برابر فرمایشات نورانی مقام معظم رهبری، نشان دهنده بارز اشدا علی الکفار و رحما بینهم است؛ ان شاالله این ماموریت را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا در پاسخ به این سوال که در بیمارستان سیار چه تخصص هایی حضور دارند ، خاطرنشان کرد: کادر در مانی پزشکی عمومی، عفونی و داخلی که بیشترین نیاز در عرصه مقابله با ویروس کرونا هستند، وارد عمل می‌شویم؛ همچنین پرستاران، پزشکیاران، بهیاران، نیروهای آزمایشگاهی، بهداشت روان و بهداشت محیط و نیروهای پشتیبانی کننده در کنار پزشکان خواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز