خبرگزاری کار ایران

امیر طاهری:

نیروی دریایی ارتش اماکن عمومی گیلان را گندزدایی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۸۰۰۸۴

فرمانده ناوگان شمال نداجا با اشاره به شیوع بیماری ویروس کرونا در کشور گفت: نیروی دریایی ارتش اماکن عمومی گیلان را گندزدایی می‌کند.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار دوم عبدالوهاب طاهری با اشاره به انجام عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی استان گیلان، اظهار کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا همکاری های لازم را با مدیریت بحران استان انجام می دهد.

وی افزود: نیروی دریایی ارتش با برخورداری از تجهیزات رفع آلودگی شیمیایی که عموما در شرایط اضطراری کاربرد دارد، قابلیت آلودگی زدایی از اماکن عمومی شهری و تجهیزات و تاسیسات استان را نیز دارا است.

فرمانده منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش گفت: تجهیزات ارتش در کمترین زمان ممکن کار رفع آلودگی و گندزدایی را انجام می دهد و ما این کار را از غرب استان آغاز کرده‌ایم.

وی افزود: یگان جنگ‌های نوین منطقه چهارم نداجا امام رضا(ع) مستقر در شهرستان انزلی، اقدامات ویژه عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی استان گیلان را انجام داده است که از جمله این اقدامات می‌توان به ضدعفونی شهرهای رشت و بندرانزلی با استفاده از تجهیزات و امکانات نیروی دریایی ارتش اشاره کرد.

دریادار دوم طاهری خاطر نشان کرد: یگان امداد جنگ های نوین منطقه چهارم دریایی، با برخورداری از تجهیزات رفع آلودگی شیمیایی که عموما در شرایط اضطراری کاربرد دارد و استفاده از کارکنان خدوم نیرو اقدام به آلودگی زدایی از اماکن عمومی شهری و تجهیزات و تاسیسات شهرهای مختلف استان کرده‌اند.

وی تأکید کرد: طی روزهای آینده، شهرهای خمام، لاهیجان، رودبار، منجیل و بخش خشکبیجار نیز رفع آلودگی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز