خبرگزاری کار ایران

رضیان در گفت‌وگو با ایلنا:

تعطیلی مدارس و اماکن عمومی ادامه یابد/ تعداد مبتلایان بیشتر از آمار اعلام شده است

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۶۶۷

نماینده قائمشهر گفت: متاسفانه آمار مبتلایان در استان در حال افزایش است و علیرغم اینکه آخرین آمار اعلام شده به صورت رسمی ۲۰ نفر بوده است اما من حس می‌کنم که تعداد اندکی بیشتر از این عدد باشد.

عبدالله رضیان نماینده حوزه قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار و سیمرغ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص آخرین وضعیت اقدامات پیشگیرانه‌ صورت گرفته در استان درخصوص مواجهه با ویروس کرونا، گفت: با توجه به این که استان مازندران یک استان گردشگرپذیر است، در حال حاضر تعداد زیادی از هم‌وطنان از تهران و استان‌های دیگر کشور به این استان وارد شده‌اند که این امر می‌تواند یکی از عوامل انتقال ویروس از یک منطقه جغرافیایی به منطقه دیگر باشد.

وی ادامه داد: آقای استاندار یک سری تدابیر پیش‌بینی کرده است و با هماهنگی دستگاه‌های مختلفی که ذیربط هستند و مسئولیت مدیریت این مساله را دارند، در این خصوص اقدامات مقتضی در حال انجام است، همچنین یک بیمارستان را به عنوان محل بستری و درمان بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا اختصاص داده‌اند، در واقع همان اقداماتی که براساس برنامه وزارت بهداشت و درمان در نظر گرفته شده، در استان هم اجرا می‌شود.

رضیان در ادامه درخصوص افزایش آمار مبتلایان در این استان طی دو روز اخیر، اظهار داشت: متاسفانه آمار مبتلایان در استان در حال افزایش است و علیرغم اینکه آخرین آمار اعلام شده به صورت رسمی ۲۰ نفر بوده است اما من حس می‌کنم که تعداد اندکی بیشتر از این عدد باشد.

نماینده قائمشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره مساله تعطیلی مدارس و اماکن عمومی، ابراز داشت: معتقدم باید به مردم در بحث آموزش راه‌های پیشگیری کمک کرد و همچنین تعطیلی فضاهای عمومی مانند مدارس و  اماکن عمومی مانند تالارها و یا نمازجمعه که محل اجتماع تعداد زیادی از مردم است به پیشگری و جلوگیری از انتقال فرد به فرد و افزایش انفجاری تعداد مبتلایان کمک قابل توجهی می‌کند.

رضیان درخصوص تعطیلی مدارس، بیان داشت: افزایش زمان تعطیلی‌ها به ویژه در خصوص مدارس یک نیاز ضروری است و اگرچه احتمال افت تحصیلی برای دانش‌آموزان وجود دارد اما به اعتقاد من سلامتی دانش‌آموزان از اهمیت بیشتری برخوردار است و باید در اولویت باشد.

وی در پایان گفت: نمایندگان فردا در مجلس حضور دارند و فعالیت مجلس برقرار است و معتقدم باید در این خصوص تصمیم بگیرد و مدیریت کند، چرا که آمارها در حال افزایش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز