خبرگزاری کار ایران

سخنگوی دولت در توئیتر نوشت:

استان‌های درگیر کرونا محدود و ضدعفونی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۳۵۲

سخنگوی دولت با اشاره به جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که با حضور معاون او.ل رئیس جمهور برگزار شده است از اعمال محدودیت در ورودی ها و خروجی‌های استان‌های درگیر و نیز رفت و آمدهای غیر ضروری و ضدعفونی گسترده آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در توئیتر خود نوشت: «امروز از اول صبح ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور دکتر جهانگیری تشکیل شد. خوشبختانه گزارش‌ها حاکی از افزایش حداکثری هماهنگی ها و تسلط بر شرایط است و می‌توان امیدوار بود با همکاری مردم بتوانیم این شرایط را پشت‌سر بگذاریم».

وی ادامه داد: «در خصوص وضعیت مدارس کشور، تامین هرچه سریعتر اقلام بهداشتی، وضعیت ساعات کاری از جمله افراد با بیماری‌های پر خطر، اعمال محدودیت در ورودی ها و خروجی های استان‌های درگیر و نیز رفت و آمدهای غیر ضروری و ضدعفونی گسترده این استان‌ها و اماکن خاص تصمیمات خوبی اتخاذ شد».

‌دستیار ارتباطات اجتماعی رئیس جمهور با هشتگ «کرونا را شکست می‌دهیم» در بخش پایانی توئیت خود تاکید کرد: روندشناسی‌ها نشان می دهد در یکی دو هفته آتی شرایطی خواهیم داشت که نیازبه همکاری و همیاری مردم در عمل به توصیه‌های مسئولین امر بسیار ضروری و موثر خواهد بود. فضای آرام، رفتار هوشمندانه و بهره‌گیری از اطلاعات صحیح مهمترین عامل درگذار از این بحران خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز