خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با ایلنا:

امیدوارم مشکلات جدیدی در زمینه مالی برای ما ایجاد نشود

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۹۹۱

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدوارم اکنون که ایران در لیست کشورهای عدم همکار یا لیست سیاه قرار گرفته مشکلات جدیدی در زمینه مالی برای ما ایجاد نشود.

حجت الاسلام مجید انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مجمع رای نداد و و ما در لیست سیاه قرار گرفتیم، باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی ادامه داد: البته قرار بود که وزارت خارجه، بانک مرکزی، دبیرخانه FATF و وزارت اقتصاد تلاش کنند و اقدامات جمهوری اسلامی ایران را درباره آن ۴۱ توصیه‌ای که داشت، تبیین کنند.

این عضو  مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: ایران اقداماتی را انجام داده و فقط ۲ لایحه مانده است که بنا شد صحبت کنند بلکه آنان را قانع کنند برای این‌که باز این مدت را تمدید کنند اما گویا نشده است.

وی گفت: امیدوارم اکنون که ایران در لیست کشورهای عدم همکار یا لیست سیاه قرار گرفته مشکلات جدیدی در زمینه مالی برای ما ایجاد نشود.

انصاری با بیان این که بارها گفته‌ام باز هم تاکید می‌کنم تصویب لوایح مرتبط به FATF مشخصا پالرمو و CFT مشکلات فعلی و اقتصادی را حل نمی‌کند، عنوان کرد: اما اگر این مشکلات اگر رفع نشود مشکلات جدیدتری را ایجاد می‌کند یعنی ما بین گزینه بد و بدتر قرار داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز