خبرگزاری کار ایران

رحمانی‌فضلی در جمع خبرنگاران:

امیدواریم با توجه به شرایط منطقه و کشور، رقم مشارکت قابل قبول باشد

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۹۶۴

وزیر کشور گفت: حضور در انتخابات می‌تواند هم در تحلیل و هم درچگونگی برخورد دشمنان موثر باشد. هر زمان مردم در صحنه بودند تحلیل‌های آنها عوض شده است. امیدواریم با توجه به شرایط منطقه و کشور رقم مشارکت قابل قبول باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا رحمانی‌فضلی پس از رای دادن در ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا ساعت ۱۲ میزان شرکت کنندگان همانند و برابر دور قبل بوده است. 

وی عنوان کرد: موضوع رای و مشارکت در سرنوشت کشور در انتخابات امر مقدسی است و مردم ما در این ۴۱ سال در همه انتخابات شرکت کرده‌اند و این حق مردم است که شرکت کنند و نظر خود را در چگونگی اداره کشور اعلام کنند. 

وزیر کشور افزود: بنابراین از نظر دموکراسی و مردم سالاری دینی رقم قابل ملاحظه‌ای در این حوزه داریم و اگر به لحاظ تاریخی هم حساب کنیم اولین بار مشروطه در ایران اتفاق افتاده است. 

رحمانی فضلی تاکید کرد: امیدواریم که این امر تدوام پیدا کند و مردم با انگیزه بالا و شوق بیشتری تا آخر وقت رقم مشارکت را به گونه‌ای بالا ببرند که این حضور می‌تواند هم در تحلیل و هم درچگونگی برخورد دشمنان موثر باشد. هر زمان مردم در صحنه بودند تحلیل های آنها عوض شده است. امیدواریم با توجه به شرایط منطقه و کشور رقم مشارکت قابل قبول باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز