خبرگزاری کار ایران

مهمان‌پرست:

مردم با رعایت مسائل بهداشتی در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۵۴

رامین مهمان‌پرست گفت: حتی اگر بیماری خطرناک باشد و انتشار آن هم بالا باشد با رعایت مسائل بهداشتی مردم با حضور قوی در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا رامین مهمان‌پرست با حضور در مسجد النبی نارمک برای انداختن رای خود در صندوق در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین انتخابات بعد از انقلاب انتخابات مجلس یازدهم به خاطر شرایط حساس بین الملل و مشکلات مردم در داخل کشور است. امیدواریم مشارکت مردم باعث شود مجلسی قوی تشکیل شود که نمایندگانی شجاع با برنامه و سالم داشته باشد و بتواند در راس امور باشد و همچنین طرح‌های خوبی ارائه داده و دولت را همراهی و نظارت کند.

وی همچنین گفت: امیدواریم در تصویب قوانین به سمت جلو برویم تا ساختار اداری و اقتصادی را که مشکلاتی زیادی برایمان به وجود آ‌ورده با یک تحول بزرگ روبرو کنیم و کشورمان غیر از اقتدار دفاعی که پیشرفت خوبی داشته در سایر زمینه‌ها نیز به اقتدار لازم برسد.

مهمان‌پرست تاکید کرد: باید در زمینه اقتصاد و تعیین معیشت مردم و افزایش رضایت مردم گام‌های بزرگی برداریم این کار احتیاج به یک تغییر بزرگ دارد اگر تغییر بزرگ ایجاد شود، مردم امیدوارانه برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند.

وی ابراز امیدواری کرد که انتخاب مردم بتواند تغییر بزرگی در زندگی‌شان ایجاد کند.

وی در پاسخ به سوال ایلنا درباره اینکه گفته می‌شود دیگر مجلس در راس امور نیست توضیح داد: یکی از اشکالات این است که متاسفانه عده‌ای از نمایندگان احساس می‌کنند برای رای آوردن باید هزینه‌های سنگینی کنند و خرج نامتعارف داشته باشند. وقتی نماینده‌ای با چند میلیارد تبلیغات وارد مجلس می‌شود از همان ابتدا شخصیتش زیر سئوال می‌رود اگر مجلس با چنین نمایندگانی تشکیل شود نمی‌تواند کار اصلی و شجاعانه انجام دهد و اگر خطایی از دولت ببینند سعی می‌کنند کنار بیایند.

مهمان‌پرست خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم مجلس در راس امور اشد باید نماینگان شجاع و سالم و طرح و برنامه داشته با شند. اگر احساس شود که قرار است پول نامتعارف و از راه غیرقانونی وارد مجلس شود مردم نباید رای دهند و افرادی را انتخاب کنند که مطمئن باشند می‌توانند برایشان قدم بردارند.

وی در پاسخ به دیگر سئوال ایلنا درباره شیوع ویروس کرونا و عدم اعلام آن که باعث حس بی‌اعتمادی در مردم شده گفت: اکنون دو موضوع مختلف همزمان شده انتشار ویروس کرونا از مد‌ت‌ها پیش باعث نگرانی مردم در کشورهای مختلف شده بود و پیش‌بینی می‌شد بر اساس بی‌احتیاطی و شدت گسترش کشورهای مختلف نیز آلوده شوند.

وی ادامه داد: اما مردم باید با رعایت همه جوانب بهداشتی حضور در صحنه انتخابات را از دست ندهند. مردم در صحنه‌های خیلی حساس از جان مایه گذاشتند اکنون هم مشارکت‌شان تعیین کننده است.

مهمان‌پرست گفت: بنده تصور می‌کنم حتی اگر بیماری خطرناک باشد و انتشار آن هم بالا باشد با رعایت وسایل بهداشتی مردم با حضور قوی در تعیین سرنوشت خود مشارکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز