خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس تهران بزرگ خبر داد؛

۸ هزار نیروی پلیس عهده‌دار تامین امنیت تهران در روز انتخابات/ استقرار ۱۴ هزار مامور در پای صندوق‌های رای

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۷۵۹

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: ۱۴ هزار نیروی پلیس در پای صندوق‌های رای مستقر هستند و همچنین ۸ هزار نفر از همکاران ما امنیت سطح شهر را برعهده دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سردار رحیمی» رئیس پلیس تهران بزرگ در بازدید از حوزه چهلم رأی گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در صحن بارگاه امام زاده صالح (ع) گفت: در سراسر تهران پلیس وظیفه برگزاری امنیت انتخابات را در این برهه حساس برعهده دارند. هم اکنون در تمام حوزه‌های انتخابی امنیت برقرار است و خوشبختانه حضور پررنگ مردم را نیز شاهد هستیم.

وی در ادامه گفت: تا الان هیچ گونه مشکل قابل ذکری وجود ندارد و تمام خدمات امنیتی و راهنمایی به خوبی به مردم ما ارائه می‌شود. ۱۴ هزار نیروی پلیس تنها در پای صندوق‌های رای مستقر هستند و همچنین ۸ هزار نفر از همکاران ما امنیت سطح شهر را برعهده دارند.

سردار رحیمی در پاسخ به این پرسش که چه انتظاری از مجلس آینده دارید؟ اظهار کرد: انتظار دارم افراد اصلح، متدین و با ایمان به کشور و مردم خود در مسند نمایندگی بنشینند. بنده سعی کردم، در اولین ساعات، رای خود را به صندوق بیاندازم. این کار انجام شد و تکلیف بنده بود. باید سرنوشت خودمان را رقم بزنیم و این با حضور ما محقق می شود.

وی افزود: امیدوارم افراد خدمتگزار برای ما تصمیم گیری کنند، چرا که تمامی بخش‌های دیگر کشور، براساس قانونی که قوه مقننه تصویب می‌کند، پیش می‌رود. در حقیقت نقشه راه کشور را قوه مقننه تنظیم و ترسیم می‌کند. طبیعتا اگر ما نمایندگان توانمندی داشته باشیم، کمک بزرگی به امنیت، اقتصاد، عمران، آبادی و آرامش کشور خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز