خبرگزاری کار ایران

مصطفی کواکبیان:

​دستگاه قضا چگونه اعلام می‌کند شهردار پیشین تهران پرونده ندارد/ آنهایی که شعار لیاخوف کجایی می‌دهند دلسوز مردم نیستند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۳۴۱

دبیرکل حزب مردمسالاری گفت: به آیت‌الله رییسی رییس قوه قضاییه می‌گویم چگونه مجموعه شما می‌گوید شهردار پیشین هیچ پرونده قضایی ندارد و به جای اینکه به پرونده‌ها و اتهامات و تخلفاتی متعددی که به شهردار نسبت داده می‌شود رسیدگی کند سراغ خبرنگار افشاگر این پرونده‌ها

به گزارش خبرنگار ایلنا، مصطفی کواکبیان دبیر کل حزب مردمسالاری در همایش این حزب با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند و لزوم شرکت گسترده مردم در این انتخابات گفت: ما امروز این همایش را در یکی از مناطق جنوب تهران برگزار کردیم تا این پیام را بدهیم که به فکر افراد محروم و مستضعف هستیم. در همین میدان هرندی و کوچه پس کوچه‌ها ۲۰ هزار معتاد متجاهر وجود دارد که باید هرچه زودتر ساماندهی شوند.

وی ادامه داد: بنده ۲۴ جلسه با شهرداران نواحی مختلف تهران برای مشکلات مردم پایتخت برگزار کردم و برخی تصمیمات برای حل مشکلات گرفته شد. یکی از اهداف ما برای مجلس یازدهم این است که مجلسی که باید در رأس امور باشد را احیاء کنیم. امروز برخی نهادها به حقوق مجلس دست‌درازی کرده‌اند و می‌خواهند مجلس را از اعتبار بیاندازند.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: ما نخواهیم گذاشت در مجلس بعدی افراطیون زمام امور را دست بگیرند. مرتب به من می‌گویند که ناگفته‌ها را بیان کن. من همین‌جا اعلام می‌کنم هیچ ناگفته‌ای وجود ندارد جز اینکه به آیت‌الله رییسی رییس قوه قضاییه بگویم چگونه مجموعه شما می‌گوید شهردار پیشین هیچ پرونده قضایی ندارد و به جای اینکه به پرونده‌ها و اتهامات و تخلفاتی متعددی که به شهردار نسبت داده می‌شود رسیدگی کند سراغ خبرنگار افشاگر این پرونده‌ها یعنی یاشار سلطانی می‌روند و او را دستگیر می‌کنند.

وی ادامه داد: موارد تخلف شهردار پیشین تهران بسیار زیاد است؛ از پرونده ۶ هزار میلیاردی که معلوم نیست کجا رفته تا اینکه ۴۲ هزار متر زمین در یک منطقه مرغوب تهران را فقط با قیمت ۱۴۹ هزار تومان به موسسه خیریه امام‌رضا(ع) داده‌اند و بعد این زمین تفکیک و به خیلی از آقایان با قیمت‌های عجیب واگذار شده است. جناب رییسی! از این پرونده‌ها زیاد است و هر کسی که ادعا می‌کند سندی در این خصوص نیست؛ ما حاضریم آنها را ارایه کنیم. ما انتظار داریم مانند حقوق‌های نجومی پرونده املاک نجومی را نیز بررسی کنیم.

کواکبیان در پایان گفت: آنهایی که در تجمعات‌شان شعار لیاخوف کجایی سر می‌دهند و از یک نظامی خارجی می‌خواهند که مجلس را به توپ ببندد نمی‌تواند دلسوز مردم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز