خبرگزاری کار ایران

ستاد انتخابات کشور:

مهلت تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح اول اسفند به پایان می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۲۶۳

ستاد انتخابات کشور با صدور اطلاعیه شماره ۱۵ اعلام کرد که ساعت ۸ صبح پنجشنبه اول اسفند مهلت تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی به پایان می‌رسد.

به گزارش ایلنا، متن اطلاعیه بدین شرح است:اطلاعیه شماره (۱۵) ستاد انتخابات کشور

با عنایت به مفاد ماده ۵۶ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۲۳ آیین نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تبلیغات نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره‌ای پنجمین دوره‌ مجلس خبرگان رهبری در ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱-۱۲-۱۳۹۸، به پایان می‌رسد و هر گونه فعالیت تبلیغاتی ممنوع می‌باشد. لذا از کلیه احزاب، گروههای سیاسی، نامزدها، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هر گونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز نموده و هنگام حضور در شعب اخذ رأی نیز از همراه داشتن هر گونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس، بروشور و...) خودداری نمایند.

با اتکال به خداوند متعال امید است در روز جمعه مورخ ۲-۱۲-۱۳۹۸ که مصادف با اولین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی است شاهد حضور گسترده مردم شریف ایران اسلامی و خلق حماسه‌ای دیگر باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز