خبرگزاری کار ایران

جهانگیری:

گله‌هایی وجود دارد که بعد از انتخابات باید به آن‌ها پرداخت/ نامه «نیلوفر بیانی» در هیات دولت مطرح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۱۱۴

معاون اول رییس‌جمهور در جمع خبرنگاران، گفت: اکنون زمان گله از ردصلاحیت‌ها گذشته است و باید تلاش کنیم انتخابات باشکوه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهور در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران در سخنانی پیرامون انتخابات پیش‌روی مجلس و اهمیت آن، گفت: هر قدر که مجلس قوی‌تر باشد و با پشتیبانی تعداد بیشتری از مردم انتخاب شود، اثرگذاری بیشتری برای حل مسائل کشور دارد‌ و می‌تواند کار‌های جدی‌تری انجام دهد.

جهانگیری در ادامه اظهار داشت: در مقطع کنونی به دلیل شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی، انتخابات مجلس از اهمیت ویژه‌تری نسبت به گذشته برخوردار است.

وی ادامه داد: مردم ایران در چهل سال گذشته نشان داده‌اند در مواقع حساس که کشور نیازمند حضور سرنوشت‌ساز آن‌ها بوده و نیاز بوده تا مردم با حضور خود پارامترهایی را تغییر دهند، تغییر داده‌اند، اکنون نیز چشم همه به حضور مردم است و ان‌شاءالله با حضور خوب مردم در انتخابات برای حل مسائل کشور گام‌های بلندتر و جدی‌تری برداریم.

معاون اول رییس‌جمهور درخصوص انتقاداتی که پیرامون مساله ردصلاحیت‌ها وجود دارد؛ ابراز داشت: اکنون زمان این حرف‌ها گذشته است و باید به این فکر کنیم که انتخابات دوم اسفند باشکوه برگزار شود، البته گله‌هایی وجود دارد که بعد از انتخابات باید به آن‌ها پرداخت و در آن خصوص صحبت کرد.

جهانگیری در پاسخ به سوالی درباره‌ی نامه یکی از فعالان محیط زیستی درخصوص اتفاقات مدت بازداشت و بازجویی از وی، تصریح کرد: این نامه را ندیدم اما حتما در جلسه آتی هیات دولت مطرح می‌کنیم و اگر لازم باشد افرادی از دولت را برای پیگیری این مورد و صحبت با رییس قوه قضاییه در این خصوص تعیین می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز